Sunday, November 08, 2009

Θα βρω τρόπους να σου ανοιχτώ που δεν έχεις φανταστεί, που δεν έχω φανταστεί και εγώ. Άκου με λίγο.
Ψιτ, περίμενε ρε.

Γύρισα σπίτι και με περίμενε το βραδινό μου. Τα δύο κομμάτια πίτσα που καβάντζωσα από το μεσημέρι, είμαι μεγάλος αλανιάρης ρε, βλέπω μπροστά. Πεινούσα αλλά λέω, δε κρατάω και λίγο για το βράδυ;
Έφαγα μπροστά στη σαρανταδυάρα μου τηλεόραση, τι κάβλα, όλη την ώρα κάτι να σκαλίζει τις ντουλάπες μέσα στα δωμάτια αλλά δεν είναι κάτι υπαρκτό, το μυαλό μου είναι. Έβαλα και είδα μία ταινία με ζόμπι και πήρα αγκαλιά ένα μαξιλάρι. Όχι ρε μαλάκα. Όχι γιατί φοβάμαι.
Γιατί το μαξιλάρι έχει αυτή την μοναδική ιδιότητα ότι μετά από λίγη ώρα παίρνει την ζεστασιά του σώματος σου και μοιάζει σαν να αγκαλιάζεις ένα σώμα άλλο. Πέταξα το κουτί μέσα στο τζάκι και το είδα να παίρνει χρώματα τρελά, πράσινα και πορτοκαλί, από τι σκατά φτιάχνουν τα κουτιά της πίτσας ρε;
Μύρισα τον αέρα στο σπίτι. Κλεισούρα και παλιές κάλτσες και τζάκι και σκόνη και σκουπιδίλα. Τράβηξα μαλακία μέσα σε μια πετσέτα και της έδωσα ίσα με χίλια ονόματα.
Σκέφτηκα να ζωγραφίσω κάτι στον τοίχο απάνω, έτσι για αντίδραση, να φτιάξω τη δικιά μου καπέλα σιστίνα, κωλοβαρέθηκα και βάλθηκα να ακούω μουσική. Κάθε κομμάτι και μια ανάμνηση, σύντομα πρέπει να βγάλουν καινούργια κομμάτια, όλα μου θυμίζουν κάτι ρε πούστη μου. Ησυχία, όλοι οι μαλάκες κοιμούνται στην πολυκατοικία.

Κάτι γρατζουνάει μέσα τα πατώματα.
Ιδέα μου είναι.
Κάνει ζέστη σήμερα. Τόσο που θα έβγαινα άνετα έξω με κοντομάνικο, να κάνω βόλτα μέσα στη νυχτιά, να πάω να κάτσω σε κανα παγκάκι σε κάποιο πάρκο και να συναντήσω μια κοπέλα εκεί, να της πω ότι την αγαπώ και οτι θέλω να ζήσω τη ζωή μου όλη μαζί της και να κάνουμε παιδιά και πάρε με αγκαλιά και κοίτα το φεγγάρι, σε λίγο θα με δεις να αλλάζω.
Κάτι γρατζουνάει μέσα στη κουζίνα τώρα, μαλάκα μόλις επτά μέτρα μακριά μου, ιδέα μου είναι. Ξύρισα το κεφάλι μου ε;
Που 'σαι;
Ακόμα εδώ;
Έκανα και τατουάζ. Έναν ήλιο από αίμα στη πλάτη μου, τριακόσια ευρώ μιλάμε. Ένας ζωοφόρος ήλιος που είναι γεμάτος πρόσωπα και σκιές θολές και ακανόνιστες σαν όνειρο. Πάνω στο δέρμα μου νιώθω αόρατα χέρια όταν γουστάρω. Σκέφτομαι να είχα τώρα ένα άγγιγμα και το 'χω, πόσο τυχερός; Πόσο τυχερός είμαι;

Θα γίνω δύναμη της φύσης και  θα σου κάνω έρωτα σαν δαίμονας. Ενθουσιασμένος. Εν Θεώ. Πιάστηκα όλο το βράδυ στη πολυθρόνα.

Κανονικά θα πήγαινα μέσα να κοιμηθώ αλλά κάτι γρατζουνάει όλο το βράδυ τη ψυχή μου και δεν λέει να ηρεμήσει.

Γι' αυτό σου μιλάω.
Ψιτ, κάτσε ρε.

Τουλάχιστον να δούμε μαζί την αυγή και μετά φύγε.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΥΓΗ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

6 comments:

Tradescadia said...

Ψιτ, λυκόπουλο! Έκατσα.Μέχρι να ακούσω το βροντερό γέλιο. Όπως ζήτησες. Καλημέρες!

Slevin Kelevra said...

:(

Όμορφα....

Ελπίζω τα καλύτερα να έρχονται.

Κι ελπίζω κάπου να μας συναντήσουν κι εμάς στην διαδρομή τους...

Καλό ξημέρωμα αδερφέ.

EggGod said...

trade: Γλυκιά....

Kelevra: Αμέ...μέχρι τότε...εδώ... :/

Crazy Chef said...

go get her...

p.s. ta spase to koyti ths pitsas ;-)

trempesinas said...

Αυτό

trempesinas said...

κλείσε όλες τις μουσικές πρώτα,φτάνει η δική σου μουσική