Friday, November 28, 2008

ΚΟΛΑΖ


Κόκκινη ανάσα πάνω σε γαλάζιο σεντόνι.
Είναι καλοκαίρι.
Σημάδια από κραγιόν σε ένα σημείο στο μαξιλάρι. Ρούχα πεταμένα στο πάτωμα, ένα γεμάτο τασάκι στο κομοδίνο, ένα ποτήρι νερό, ένα βιβλίο.
Σκιές στον ουρανό τα πουλιά, προσπαθούν να ξεφύγουν από την καλοκαιρινή καταιγίδα που μαζεύεται, φουσκώνουν τα σύννεφα και πρήζονται, στέκομαι στο παράθυρο.
Η ώρα εφτά.

"Θα βρέξει"
"Μμμμ"

---

Μέσα σε ένα ταξί, σταματάμε σε φανάρι δίπλα σε ένα συντριβάνι. Μία νεαρή μητέρα κρατάει ένα τρίχρονο κοριτσάκι από τις μασχάλες. Κάνει ότι τη ρίχνει στο νερό και η μικρή γελάει. Ανάβει πράσινο.
Μα θέλω κόκκινο να μείνει το γαμημένο, λίγο ακόμα εκεί να χαζέψω την ευτυχία.
Πρόλαβα να τις χαρώ και τις δύο από τον καθρέφτη, μέχρι που χάθηκαν.
Το να κοιτάζεις πίσω καμιά φορά, σου φτιάχνει όλη τη γαμημένη μέρα.

---

Χάιδεψα ένα σκύλο ρε.
Τι να σου πω τώρα για αυτόν τον μόρτη;
Τεράστιος κόπρος, φουντωτός και περήφανος, Μοναστηράκι. Κάπου στο background η αγέλη, ξεχωρίζει αυτός και έρχεται, σφυρίζω για να παίξω αλλά δε μασάει, έρχεται και με σκουντάει με τη μουσούδα του, κάθεται στα πισινά πόδια και σηκώνει ποδαράκι.
Αλήθεια ρε! Σαν γαμημένη ταινία του Ντίσνεϋ.
Κάποιοι περαστικοί χαμογελάνε, μένω άναυδος, αυτός ανασαίνει με κρεμαστή γλώσσα.
Σαν να έλεγε:

"Γεια. Η μυρωδιά σου man -και sorry που επεμβαίνω- είναι λίγο πικρή. Κοίτα να τρως περισσότερο σίδηρο και γέλα λίγο. Άντε, φεύγω περιμένουν τα φιλαράκια μου."

Και σαν μαλάκα με άφησε, στη μέση του δρόμου.
Ένα μεγάλο μαύρο σκυλί που απομακρύνεται από έναν εμβρόντητο μαλάκα.

---

Βρήκα

δύο μεγάλα δάχτυλα
και τα έβαλα γάντια
και με τις τεράστιες δαχτυλούκλες μου
έξυσα λίγο τη μεμβράνη που τύλιγε τα μάτια μου
και είδα χρώμα
Τι εννοείς "ποιό χρώμα";
Άσπρο της γέννησης.

---

Α.
Είπα να αφήσω μούσια.
Έτσι. Να δω πως είμαι και με άσπρες τρίχες.

Έχω αφήσει πίσω μου, ένα τεράστιο μονοπάτι από βλέννα μαύρη, μύξα κολασμένη από το σύρσιμο μου.
Καμιά φορά το να κοιτάς πίσω, είναι αρκετό για να σε γαμήσει για χρόνια ολόκληρα.

---

Σε ένα χωριό στον μεσαίωνα, κάπου στην Ευρώπη, συνέβη το εξής θαυμαστό:

Βρήκανε λέει μέσα στα χωράφια τους έναν δαίμονα. Μικρόσωμο, με κέρατα και ουρά και οπλές. Τον πήγανε στη μέση του χωριού και τον κάψανε, αυτός να ουρλιάζει ακατάληπτες ασυναρτησίες στη κολασμένη γλώσσα.

Το γεγονός είναι υπαρκτό, σαν καταγραφή τουλάχιστον.

Ο δαίμονας ούρλιαζε: "Ευχαριστώ, ευχαριστώ"

---

Και σαν άλλος να κινεί το σώμα μου
σε πλησίασα με το ποτό στο χέρι και είπα

Καλησπέρα;
Να συστηθώ;
Είμαι αυτός που πριν από λίγο δεν υπήρχε καν, ούτε σαν σκέψη μα τώρα είναι εδώ, απλά πήρε τα ηνία και είμαι εγώ, εννοώ είναι εγώ. Μα είμαι εδώ.
Εγώ
Εδώ
Εγώ Εδώ
Τζζζχχχχ
τττττρρρττ
βζζζζτ
error code process
-T 3862 parameter invlaid---- initializing
543534
4535
6545756756567
^6575^^^^^^^^^^^//hwr.anamorph...2

Μπλέ οθόνη

Ε, restart.

Και ένα τσιγάρο μέχρι να μπουν τα windows.

10 comments:

Ηaniel said...

Thats the spirit...:)

deadend mind said...

σου πάει και το άσπρο

:)

Tradescadia said...

Είναι το πρώτο χρώμα που βλέπουμε, όταν ξαναρχίζουμε να αναγνωρίζουμε τα χρώματα ε;...της αναγέννησης; Περίεργα μου φαίνεται εδώ στα λευκά. Πολικό λυκόπουλο...!

EggGod said...

Haniel: Καλώς ήρθες.

deadend mind: Γειά σου κούκλα. Μου πάει ε; Ξέρεις τι λένε για το άσπρο ε;

Δεν έχω ιδέα....

trade: Πολικό...χμμμμ. Και μένα μου φαίνεται περίεργο αλλά επίτηδες το έκανα. Μπας και ξεκολλήσω από τις παλιές συνήθειες. Έτσι βρε παιδί μου. Για δοκιμή.... Ελπίζω να 'σαι καλά :)

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas said...

Στιγμές ζωής και φαντασίας. Σαν αποκόμματα από παράδοξες εφημερίδες. Όμορφα. Μέρα καλή

mee said...

epitelous ligo fos edo mesa... filia

EggGod said...

Λάκης: Καλή σου μέρα και σένα. Και φαντάσου ότι όλα τα αποκόμματα είναι αληθινά! ;)

mee: Τίποτα δεν υπάρχει μόνο του...φιλιά!

Anonymous said...

Μ'αρεσει πολυ η φωνη σου
πιο ποιηση απο ποιηση

ceralex said...

Kι εσύ;;
Eδώ;;

Πόσο διαφέρει ένα restart από ένα game over;;

Άνοιξε το παράθυρο να μπει αυτός που πριν από λίγο δεν υπήρχε καν.

Κέρασέ τον και τσιγάρο...κι όόόλα καλά!

Νεράιδα της βροχής said...

όλα ένα restart μοιάζουν μερικές φορές. γι' αυτό κοιτάμε πίσω. κίνηση αργή. και πάμε πάλι απ' την αρχή...

ξέρεις...ένα κουμπί εκτός από το τέλος, σημαίνει συγχρόνως και την αρχή...

άντε πάμε...

φιλιά βρόχινα...