Sunday, June 08, 2008

ΤΑΤΟΥΑΖ


Μελάνι πάνω σε δέρμα.

Εγώ διαλέγω τις εικόνες που θα με στιγματίσουν.

Εγώ πληρώνω.

Βάλε χρώματα πολλά αρχηγέ. Τα λεφτά δεν είναι θέμα. Κυρίως μπλε. Και μαύρο. Πολύ μαύρο. Και κόκκινο.

Βάλε


ένα παιδί μέσα σε μία αυτοσχέδια σκηνή από σεντόνια και καρέκλες, σε παιδικό δωμάτιο. Γύρω πετάνε τέρατα, μεσ' τη σκηνή φακός αναμμένος. Βάλε και το μυστικό το γέλιο που ξεφεύγει κάτω από τα σεντόνια και χαλάει το σκοτάδι.


Στη πλάτη μου θέλω φτερά. Αλλά πρόσεξε. Θέλω τα πούπουλα να είναι άνθρωποι που κρατιούνται χειροπόδαρα. Θα σχηματίζουν δύο τεράστιες φτερούγες που θα καταλήγουν χαμηλά.

Τι είπες;

Θα πονέσει τόσο μεγάλο σχέδιο;

Δεν πειράζει.

Ξεκίνα.


Στα χέρια μου θέλω δύο φίδια, να γεννιούνται από τα νύχια μου, να σκαρφαλώνουν μέχρι τους ώμους μου, οι γλώσσες τους να γλύφουν τον λαιμό μου.


Στο στήθος μου, κάνε χέρια tribal να χορεύουν.


Στα πόδια μου, κάνε κέλτικα δέντρα να ανεμίζουν. Βάλε εκεί μέσα και έναν νεαρό να κάνει έρωτα σε μία μικρή, απόγευμα. Βάλε στο βάθος έναν σταυρό και μία θάλασσα.


Χτύπα στο πρόσωπο μου μία μάσκα .

Τελετουργική.

Αρχαία.

Να' ναι η μάσκα της αρχαίας κωμωδίας που ξεκαρδίζεται.

Όχι, όχι.

Της τραγωδίας που πονάει.

Βασικά, κάνε το πρόσωπο μου μισό - μισό. Να κλαίει και να γελάει μαζί.


Για τέλος,

ζωγράφισε πάνω στα βλέφαρα μου χείλια.

Στα αυτιά μου, τραγούδια.

Στο στόμα μου, δάκρυα.


Κάνε με πίνακα, να με περιφέρω.

Να φωνάζω ότι ζω.

19 comments:

Φαίδρα φις said...

Θέλω κι εγώ τέτοιο τατουάζ,
ακριβώς ίδιο!

Νεράιδα της βροχής said...

πίνακας χωρίς πλαίσιο, χωρίς κορνίζα...

μη φυλακίσεις τις ζωγραφιές...

κι εκείνες θα φωνάζουν στο μετά, κρεμασμένες από ιστούς που πλανιούνται στον αέρα...

κι ας μην ακούει κανείς...

Kleine wolke said...

Δυνατό ποστ!

Να φωνάζω οτι ζω...

γεια! :)

ceralex said...

Ταξίδι η φαντασία πάνω στο σώμα σου. Και κει στο μέρος της καρδιάς μια ρωγμή ανέγγιχτη στο χρώμα του δέρματος φαντάστηκα και γω.

Insert dreams

Καλησπέρα άνθρωπε

Eric Draven said...

πόσο όμορφα τα τατουάζ ρε φίλε.

ιδίως εκείνα που μπορεί να κάνει κάποιος μέσα στην ψυχή του.

κι ας πονάνε...

Να είσαι καλά.

Lee said...

Βουβή φωνη

tuco said...

η φυλακή εξαγριώνει τα ήθη, έτσι?...:))
Καλησπέρες !!!!!!!!!!!!!

karyatida said...

και να φροντίσει να χτυπήσει αυτιά σε κείνους που θα τον δουν για να σιγουρέψει αυτό.
ότι έστω και ένας θα τον ακούσει πραγματικά και θα του πει.
Φίλε, ζεις.

;)

Loth said...

ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΟΥΣΑ KATI TETOIO ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΤΑΤΟΥΑΖ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΕΝ-ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.
ΦΙΛΙΑ

Elemiah said...
This comment has been removed by the author.
Elemiah said...

Το είδα και σε σκέφτηκα :

http://cameradude.deviantart.com/art/
A-New-Beginning-32238237

SAMAEL said...

Στιγματίζοντας την σάρκα λυτρώνεσαι από αυτό που σε καίει. Τα τατού έχουν συμβολική σημασία , τώρα ο κάθε trendy τύπος χτυπάει ένα λες και είναι μαζικό σύμβολο...

ΥΓ.Ωραίο blog και τίτλος! Σε βάζω λινκ...

rip1708 said...

νιωσε οτι ζεις και μετα καντο..
ξεχνα την μασκα σου..μην πλασεις και αλλη..

deadend mind said...

Τέλειο.. Φοβερές ζωγραφιές.
Όλα αυτά μπορεί να είναι πάνω σου έτσι κι αλλιώς, κι ας μην τα βλέπουν οι άλλοι. Και έτσι ξεκινάει ιδανικά ένα τατουάζ.
Φιλι

noesis said...

Οπα,στακα.Γαματος.Τετειο τατοο πολυ θα το ηθελαν...Φαν ζωη με φαν γευσεις ;)))))))))

Υ.Γ. Αληθεια στ`αρχιδια σου τι θα ζωγραφιζες?

noesis said...

Επειδη μπορει να παρεξυγηθω απο κατι tucus καταλαβενεις πως το λεω..

Με θέα στο Πέλαγο... said...

Προσωπικά τη μάσκα, τη θεωρώ άκρως παραίτητη!...

EggGod said...

Εϊ φωνές.
Με κυνηγάει το καλοκαίρι.
Αλλά σας διαβάζω όλους.
Να είστε καλά, ναι;

Να προσέχετε τα φεγγάρια που κόβουν

Crazy Chef said...

κι εσυ τα κοψιματα που ανατέλλουν το βράδυ...