Monday, May 05, 2008

Re: Re: Forward

by Egggod

Σε ένα ψηφιακό μονόδρομο θα πάρω τα μέτρα μου να γίνω πιο πολύ εμένα μετρώντας χτύπους καρδιάς αντί για τέμπο, ουάου δες με να χορεύω-η κίνηση μου αργεί και χάνει καρέ, είμαι σαν να χορεύω μέσα σε ένα πυροτέχνημα, η φλόγα δεν με καίει, είναι από αυτή που έχει φτιαχτεί ο κόσμος και το ξέρω, το ξέρω κάθε φορά που πιάνω το πινέλο, που ακουμπάω τα πλήκτρα, που ξαπλώνω μέσα σου, γίνομαι καλύτερος κυρίως μέσα από τις αποτυχίες μου, αρκεί να μου δώσεις την ευκαιρία να σε βγάλω για ένα καφέ, δώσε μου την ευκαιρία να αποκατασκευάσω πλήρως μπροστά σου της σκέψης μου το οικοδόμημα και μετά άσε με να σου αποδείξω πόσο διαφέρει αυτό που σκέφτομαι με αυτό που νιώθω, σε αγαπάω και ας μην σε ξέρω και μακάρι να ένιωθε όλος ο κόσμος έτσι, να μπορούσα για λίγο να γίνω όλοι να τους αλλάξω τα μυαλά και αχ ρε μάνα, να ήσουνα ο ήλιος και εγώ ο γιος σου, ένας παλιός θεός λένε ότι ήταν του ήλιου, μήπως δεν ήταν όλοι; και να μπορέσω να φυσήξω αυτό που νιώθω να γίνει ο ΛΟΓΟΣ και οι δέκα εντολές να τους έπειθα όλους πως αυτό που ξέρω είναι το σωστό, για καφέ να γίνουμε φίλοι, γιατί έτσι τελικά μας ορίστηκε να φτάνουμε εκεί που πρέπει, με ανθρώπινα πόδια και μυαλό, όχι φτερά και θεία πνοή και ξεμπέρδεψες, κάτσε, έχω τόσα να πω που δεν θα κάνω καν κενό θα είμαι σαν φύση, ανυπότακτος, αδυσώπητος, σκληρός, ερωτικός, θα είμαι αυτό που θέλω εσύ να είσαι κάθε που με αγκαλιάζεις και ανασαίνεις βαριά, θα είμαι ο φίλος του ανθρώπου, αρκεί να μου δώσεις την ευκαιρία.
Τι παράξενο. Μου έδειξες πως άμα τελικά ελπίζεις, καταλαβαίνεις και αν περιμένεις αρκετά, πως η ελπίδα δεν έχει καμία σημασία, ούτε η θετική σκέψη, ούτε καν η χαρά, ούτε καν ο έρωτας, θα καταλάβεις ότι όλες σου οι αποφάσεις, όλος σου ο πόνος, γραμμένο τον έχω, είναι αυτός που σε έκανε να έρθεις στο σήμερα σου.
Οπότε μη μου κλαίγεσαι.
Εσύ.
Σ ' εσένα μιλάω.
ΞΥΠΝΑ
Μπας και ξυπνήσεις και μένα δηλαδή, δεν το παίζω προφήτης, άσε, έχω ρόλους πολλούς για την κάθε μου μέρα, θεός δεν είμαι, σε κράζω μπας και με ακούσω εγώ. Λέγεται προβολή και βασικά θέλω να με αγαπάς, πόσο λατρεύω να με αγαπάς, φίλε, κολλητέ, θεατή, γκόμενα, αναγνώστη, εραστή, πατέρα, πατέρα πόσο μ' αρέσει που σε σκότωσα σε μικρή ηλικία, μόνο και μόνο για να δω πως ζόμπι είσαι δεν πεθαίνεις, στον καθρέφτη κάθε μέρα σε βρίσκω, μάνα πόσο μ' αρέσει που δεν πρόλαβα να σου πω κάποια πράγματα.
Τώρα πρέπει να με υπερβώ και να βρω μόνος μου τον τρόπο να τα φωνάξω, σαν να είσαι. Εδώ. Εκεί, παραπέρα στέκουν πέντε λύκοι και είναι οι αδερφοί μου, και θα την μεγαλώσω την αγέλη μου, εγώ πιστεύω στους ανθρώπους, όλους φίλους θα τους έχω και πιο πολύ θα προσέχω εκείνους που νομίζουν πως είναι πρόβατα. Λύκοι είναι και είναι δικοί μου, θα τους το λέω μέχρι να με βαρεθούνε και ας είμαστε όλοι χαμένοι, τυφλοί να σκουντουφλάμε ψάχνοντας ο ένας τον άλλο, έτσι και αλλιώς όλοι ένα είμαστε οπότε δεν ανησυχώ. Δεν ανησυχώ και για το μέλλον. Αφού έφτασα εδώ που έφτασα, να μην μετανιώνω τίποτα, κάτι πήγε καλά. Οπότε να πάει να γαμηθεί το αύριο. Ας έρθει. Και αυτό δικό μου θα το κάνω , όπως έκανα μέχρι σήμερα. Τι διάολο; Κάτι καλά πήγε.

kane copypaste afto to minima an den to steileis se 15 atoma mexri to mesimeri avrio, tha patheis kati kako, an to steileis tha kerdiseis polla lefta kai kati kalo tha ginei stis epomenes 24 wres, steilto den einai fake!

---------------------
----------
----------(((((((^^^^^^^
^^^^^//friredist10099.????!ht.43.phEr/>>>>>>>>>>//#---------
------------preyst.dhm///mailsupport///redist///com//)))))^^^^^^----
----------------------------------------------------------------------------
jkkkmm2332160690000060965***////////////


miraculousinsomnia

καυλίπέοςσαραντάρασκυλιάπόρνεςτηςλάσπηςαβγάθεοίκαιπούτσοιπεολαγνείαμπρίτνευσπή
αρντάνιελντελουίςμαμαλάκηςβοηθήματασυνταγέςομοιπαθητικήςολυμπιακάραγαμώτομουνί
τηςχαιδωςμποντλέρχέσιμοχεσμένησκατάσκατολαγνείαμιαμπανάνακαιέναςπιγκουίνοςαδυνά
τισματομήνυματηςζωήςρυτίδεςαμάξιακατάνεςτηλεόρασησεξμπροστάστητηλεόρασηκαιοιγείτ
ονεςναακούνεγατιάσκυλιάλύκοςλυκόφωςλυκόμουνάρεςξεσκισμένηκαταβαράθρωσηθεικόςθεί
τσαμπειμπισίτεράσφαλτοςφάλτσαστημπάλαξερόχυμαπουτσαράςμίσοςαγάπηγέλιογελαδερόςα
γελάδαγέλασεαναπτήραςχαλιάπερσίαςπιστωτικήγυαλιάιδρώταςιδρωμένεςπόρνεςσκουπίζω
φροντιστήριαπεθαμένοςανέχειςφτάσειωςεδώείσαιδικόςμουπνοήφρέσκοθεόςμωρόμωρουδιακά
μωρόμουεσύνύχτασκοτάδιασφάλειακάποτεθαταθυμόμαστεόλακαιθαγελάμεσιωπήσιωπήσιωπ

9 comments:

Loth said...

"κάποτεθαταθυμόμαστεόλακαιθαγελάμεσιωπήσιωπή..."
ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΠΟΝΕΣΕ ΠΟΛΥ.ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟ ΒΑΡΕΣΕ ΕΝΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΤΙΓΜΗ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ, ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST. EINAI ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ..ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΑΣ!

Tradescadia said...

"Αφού έφτασα εδώ που έφτασα, να μην μετανιώνω τίποτα, κάτι πήγε καλά. Οπότε να πάει να γαμηθεί το αύριο. Ας έρθει. Και αυτό δικό μου θα το κάνω , όπως έκανα μέχρι σήμερα. Τι διάολο; Κάτι καλά πήγε." ΤΕΛΟΣ. Η επιτομή ενός τρόπου ζωής χωρίς σχόλια. Μαζί σου.

Lee said...

Ωραιο ξυπνητηρι ;)

Φαίδρα φις said...

ξεπέρασες τον εαυτό σου?

φιλιά και καλώς σε ξαναβρίσκω...

karyatida said...

καιόλοαυτόγάμησεκαιπωωωτιειπεςτώραρε
μεμιαανάσαπουμονοκάτικόμματατηςέκαναν
παρέακαιείναιαπόταξερατάπουδεγαμωλερώνουν
μπαααατίfakeαντίfakeείναιφιλιά!


;)

Ζέτα said...

Σαν να διάβαζα εμένα...περίπου όμως! Πάντα...

deadend mind said...

μου έφυγε ένα βάρος..

Elemiah said...

Ναι, έφτασα ως εδώ.

Crazy Chef said...

ωπ στο μπλογκ του it is ηρθα?

μεχρι τελους αδερφε)))
(πως λεμε save the parrots αδερφε)