Friday, January 04, 2008

3 ΦΛΟΥΡΙΑ


Κέρδισα 3 φλουριά αυτή τη χρονιά.

Φλουρί. Τι αστεία λέξη. Από που να βγαίνει;
Και καλά δεν σε νοιάζει αν θα το κερδίσεις, αλλά δεν σε χαλάει κιόλας άμα σου κάτσει. Αλλά 3; Σε 3 διαφορετικές πίτες, σε 3 διαφορετικά μέρη, 3 διαφορετικά νομισματάκια με περίμεναν μέσα στο ψωμένιο κρεβατάκι τους, την ώρα που το μαχαίρι περνούσε από δίπλα τους, να βγουν στο φως, να τα κρατήσω ψηλά μέσα σε χειροκροτήματα και αγκαλιές.

Και καλά δεν με νοιάζει αν θα μου πέσει το φλουρί. Αλλά πώς γίνεται και όλοι μαζεύονται γύρω από την πίτα όταν την κόβουν, κοιτάνε με προσμονή και μόλις κάτσει σε κάποιον το φλουρί, η πίτα ξεχνιέται, κανείς δεν την τρώει, τα κομμάτια αφήνονται πάνω σε χαρτοπετσέτες. Έχει και λίγη μελαγχολία το φλουρί, θυμίζει κάτι από "Κάλπικη Λίρα" με τον Χορν. Τι death ταινία ήταν αυτή! Με έχει στιγματίσει, στον λαιμό μου έχει κάτσει από μικρό παιδάκι. Στο τέλος της ταινίας την πετάει στον δρόμο και βγαίνουν τα γράμματα, δεν τρέχει να προλάβει την Λαμπέτη, να την αρπάξει και να την φιλήσει και ας έχει κάνει και τρία κουτσούβελα η πουτάνα.

Ταυτόχρονα με το κοσμοϊστορικό γεγονός των τριών φλουρίων(ε) λένε ότι φέτος θα είναι και η χρονιά των αιγόκερων(ε). Διπλή τύχη δηλαδή καθώς και γω Αιγόκερως είμαι. Αλλά ποιος πιστεύει στα αστέρια; Ωροσκόπο Κριό. Λένε για λεφτά και επιτυχία.
Άντε, τώρα μένει να με κουτσουλίσει ένα περιστέρι, να βρω ένα τετράφυλλο τριφύλλι και να χέσω μία κουράδα σε σχήμα καρδιάς.

3 φλουριά.

Το ένα θα το βάλω κάτω από το μαξιλάρι μου.
Το δεύτερο θα το βάλω μέσα στο πορτοφόλι μου.
Το τρίτο θα το δώσω στη φεγγαροναράϊδα μου εκεί πάνω, να πάει να το φυτέψει στο φεγγάρι, να ανθίσει η ευχή μου για όλους, να την βλέπουνε κάθε νύχτα πριν ξαπλώσουν.

Ποιος πιστεύει στα φλουριά;

Φέτος, εγώ.

12 comments:

Tradescadia said...

Εγώ πιστεύω στα φλουριά αλλά ποτέ δεν τα πετυχαίνω. Ούτε φέτος. Ούτε ένα. Και δεν είναι και η χρονιά των λιονταριών. Τουλάχιστον φεύγει ο γαμωκρόνος από πάνω μας (αλλά ποιος πιστεύει στα ζώδια;). Οπότε, στο τρίτο το φλουρί που θα δώσεις στη νεράϊδα σου, βάλε μια ευχούλα να ανθίσει και για μένα. Να τη βλέπω κάθε νύχτα πριν ξαπλώσω και να μη με νοιάζει που ούτε φέτος με πέτυχε το φλουράκι...

deadend mind said...

εγώ δεν πιστεύω ούτε σε φλουριά ούτε σε ζώδια, αλλά σου εύχομαι να με βγάλεις λάθος φέτος! θυμήσου σε ένα χρόνο να μας πεις ε!

φιλί :)

Lee said...

ε ρε φιλε, φετος ειναι η χρονια σου! Τα φλουρια απλως ειναι η επιβεβαιωση :)
Μπραβο, παντα τυχερος & αξιος!

aggelika said...

3 φλουριά.. αυτό θα πει τύχη!
(Εγώ ποτέ δεν έχω πετύχει φλουρί!)
Συμβολικό που σου κάτσανε τόσα φλουριά μαζί, σίγουρα.. Πέρα από την συμβολικότητα του ίδιου του αριθμού..

Καλή χρονιά..

Loth said...

ΛΟΙΠΟΟΟΝ!
1.ΚΕΡΔΙΣΑ ΕΝΑ ΦΛΟΥΡΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΕΤΗ..
2.Ο ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΓΙΑ 12 ΧΡΟΝΑΚΙΑ...(ΕΛΕΟΣ ΟΜΩΣ!)
3.ΕΓΩ ΛΕΩΝ ΜΕ ΩΡΟΣΚΟΠΟ ΣΚΟΡΠΙΟ..ΣΥΝΕΠΩΣ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΙΔΙΑ ..ΜΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ
4.ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΦΩΝΑΞΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΡΟΖ ΦΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ-ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ-..ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ, ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΤΑΠΙΕ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!

ΥΓ.ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ 33 ΦΛΟΥΡΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΣ Η ΑΝΗΦΟΡΑ ΠΕΡΠΑΤΙΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΡ!
ΥΓ2.ΝΑΙ ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ 2008...ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Δ Ε Ν ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

tuco said...

γεια σου ρε Φλουρινιώτη...

karyatida said...

ΝΑ ένα φάρδος...με το συμπάθειο...!

φιλιά :)

noesis said...

Καλη χρονια!!Εχω να κερδισω το φλουρι τουλαχιστον δεκα χρονια..Εγω ειμαι απο αυτους που θελουν να το κερδισουν!Αντε και του χρονου ακομα περισσοτερα. :))

Crazy Chef said...

με καλυψε ο tuco...lol
συμπολεμιστη κρατα γερα οι κορφες πειμενουν)))

Dreamer said...

αχ και εγώ πιστεύω γιατί μετά από τόσα χρόνια που κόβουμε αυτές τις "πίτες", φέτος κέρδισα και εγώ ένα...

it is said...

Λοιπόν δεν πιστεύω ούτε στα φλουριά ούτε στα ζώδια... παρόλα αυτά θέλω κι εγώ να κερδίσω ένα φλουρί αλλά συγκεκριμένο... αυτό της πίτας της δουλειάς... δίνουν ένα γαμάτο δώρο συνήθως ταξιδάκι ή λεφτά... οπότε για εντελώς υλικούς λόγους... το ψήνω τρελά το φλουράκι να μου κάτσει...
Κατά τ'άλλα είναι σίγουρο πως θα είναι η χρονιά σου φέτος... έχεις να φας τρελή πούτσα... ειδικά το καλοκαιράκι... αλλά από την άλλη καλό είναι αυτό γιατί σημαίνει πως τα πας καλά... πίτα or no πίτα :) φιλάκια καβλιαρόγατε :)

CresceNet said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.