Tuesday, November 27, 2007

ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ


Ζήλια. Το νούμερο ένα.

Μπαίνει στον οργανισμό σου ΠΑΝΤΑ από δική σου προτροπή. Εσύ το ελέγχεις αυτό το συναίσθημα. Και για να σε προλάβω εσένα εκεί πίσω που πας να πεταχτείς, ΝΑΙ τα συναισθήματα ελέγχονται ΑΦΟΥ εκδηλωθούν. Εννοώ: δεν μπορείς να ΜΗΝ νιώθεις ζήλια ΠΟΤΕ. Μπορείς όμως να την εκμηδενίσεις μόλις μπει στο αίμα σου, να την μεταλλάξεις, να την σβήσεις. Το τσίμπημα της θα το νιώσεις. Δεν είναι ανάγκη να φας όμως και όλα τα συμπτώματα της στη μάπα αφού εκδηλωθεί.
Τι να την κάνεις;
Κάνε την ζήλια σου ανάγκη για καλυτέρευση. Αλλιώς κάνε την χαρά για τον άλλον. Αν μπορείς.

Μνησικακία. Το νούμερο δύο.

Η αδυναμία συγχώρεσης. Δυνατό δηλητήριο. Να κρατάς μανιάτικο, να μην ξεκολλάς, να μην αναθεωρείς, να σκαλώνεις και να το τρέφεις το σκάλωμα σου μέχρι να γίνει σκάλα να την ανέβεις και να πας να κρεμαστείς. Δεν τους μπορώ τους "μανιάτες". Που μου' χε κάνει, που του 'πα, που τότε... Υπάρχουν βέβαια και δικαιολογημένα μανιάτικα. Πολύ σοβαρά όμως. Οι περισσότερες περιπτώσεις απλά υπάγονται στην κατηγορία "Θέλω να ασχολούμαι με κάτι στη ζωή μου".
Τι να την κάνεις τη μνησικακία;
Κάνε την συγχώρεση. Τέλος.

Και το τρίτο δηλητήριο, το πιο σύνηθες. Θυμός. Οργή.

Τι είναι ο θυμός ρε;
Καλά μιλάμε για γαμάτο συναίσθημα. Τα αυτιά σου φουντώνουν, το πρόσωπο κοκκινίζει, τα δόντια σφίγγονται, το βλέμμα αγριεύει. Από τα ακριβά δηλητήρια και παρ' ολ' αυτά, όλοι αγοράζουμε τεράστια αποθέματα. Τσαντίλα και τσαμπουκά και νεύρο. Ίσα που μπορεί και να μην κοιμηθείς. Θες να πλακώσεις κάποιον-κάτι.
Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι στην πραγματικότητα, όταν θυμώνεις, θυμώνεις με τον εαυτό σου. Ότι κατηγορείς εσένα που δεν ενέργησες διαφορετικά σε μία δεδομένη στιγμή.

Μπορεί και να' ναι έτσι. Αυτή τη στιγμή, δεν με ενδιαφέρει πολύ.
Να σου πω τι με ενδιαφέρει;

Να μάθω πόσο κάνει μία αυθεντική κατάνα. Να πάω να την αγοράσω και να την ακονίσω πάνω σε μαύρο μάρμαρο, με πανσέληνο, γυμνός. Να την ποτίσω με αίμα παρθένας καλόγριας και να την σκουπίσω με πούπουλα από καναρίνια. Που θα έχω αγοράσει μόνος μου από το pet shop.
Να πάω με την σπαθάρα μου στο σπίτι του και να χτυπήσω το κουδούνι. Και μόλις μπω, να το κάνω εκεί μέσα Kill Bill. Να το κάνω Ισουτζόκε Σαντογκάσι το μπουρδέλο του και μετά να βάλω φωτιά στα πτώματα να μην βρουν να θάψουν. Ρε μιλάμε ούτε η γάτα μου δεν με πλησιάζει τώρα που γράφω. Θα το σπάσω το γαμοπληκτρολόγιο και τον γαμουπολογιστή γαμώτηπουτάνα μου γαμώ.

ρε

θα ανέβω πάνω στο φεγγάρι και θα το γράψω με κόκκινα γράμματα, να φαίνεται όταν γεμίζει:

ΚΩΛΟΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΡΕΜΕΤΕ! ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΡΙΣΗ!

Έτσι ψαρωτικό, να κλάνουν οι μποκονιόκοι και οι άνιωθοι του κόσμου (ναι, θα βάλω και μετάφραση, έχεις πρόβλημα;)

Θυμός.
Γαμώ τα δηλητήρια. Τι να τον κάνεις τον θυμό;
Να τον θρέψεις, να θεριέψει -να γίνει πράξη -να εξιλεωθείς.

Καλά είμαι, μη μασάς.

Τι άλλα;

Αρφ.....

18 comments:

katen said...

re sy avgo-spasth me tromazeis... coolare! oloi exoume nevra, alla den prspatheis na xespaseis me kana sako tou box? poly aima re paidi mou!

Tradescadia said...

No 1: τό'χω κουλαντρίσει σε βαθμό που να μη με ενοχλεί.
Νο 2: δεν τό'χα ποτέ. Ίσα ίσα είμαι στην εντελώς αντίθετη φάση "δώσε άλλη μιιιια ευκαιρριιιιααα!!"
Νο 3: Τό'χω τό'χω! Αλλά δεν κρατάει σχεδόν ποτέ...
Φορτώ!!!
Και καλημέρες!

it is said...

εδώ λαμόγιο...


φφφ φφφ test!

ένα δύο... ένα δύο...


ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑΡΧΙΔΙΑ!


νούμερο ένα τσεκ!
νούμερο δύο τσεκ!
νούμερο τρία τσεκ!


η αυθεντικές κατάνες είναι ακριβές... πολύ ακριβές...

βασικά πάντως μαλακίες λέω... και τα τρία τα έχω at bay... το πρώτο ήταν και το πιο δύσκολο....
Τέσπα... άμα ξέρεις διεύθυνση πάμε :p

it is said...

ΥΓ... Ξαναβάλε το παλιό άβαταρ... εφ εφ ες... this one sucks ballz...

Loth said...

ΤΙ ΑΛΛΑ...?
ΝΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ Η' ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ Η' ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ...ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..

ΥΓ.ΠΟΙΟ ΑΠ΄ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΩΒ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ??

;PPP

karyatida said...

1. Ζήλια = Επιστροφή στη μήτρα!
2. Θυμός...Yeaaaa!
3. Βάλε το παλιό άβατααααααρ!
4. γαμήσατε στο Σ του Ν!
5. Μπράβο!
5. φιλιά ρε!
6. :)

Lee said...

Η ζήλια πεθαινει εν τη γεννεση της
Συγχωρω αλλα δεν ξεχνω.
Ο θυμος, οοοταν ερθει, καντε ακρη!

Συμμετεχω στην Κ.Μ.Ε.Ν.Α. (Κινηση μπλογγερ εναντιον νεου αβαταρ)

djimDjim said...

Vernehmt das Los von Sweeney Todd.
Die Haut war bleich und sein Aug voll Spott
Er hat der Männer gar viel rasiert.
Dabei ist so einiges Unglück passiert.
Er ging den Weg in sturem Trott, ja Sweeney Todd,
Barbier des Grauens von Fleet Street.

Er war in London wohlbekannt.
Man schätzte seine geübte Hand.
Von vielen Kunden fehlt jede Spur.
Sie gingen zum Schöpfer mit glatter Rasur
Von Sweeney, von Sweeney Todd,
Barbier des Grauens von Fleet Street.

Schwing dein Messer weit, Sweeney,
Schau zum Himmel auf.
Lass dem Leben
Und dem Sterben
Freien Lauf!

(Δεν το έβρισκα καταλανικά, οπότε τσάκω το στα γερμανικά!)

karyatida said...

κάτσε να το εικονοποιήσω...αυγό με κατάνα και αρβυλάκια...αυγό με κατάνα και αρβυλάκια...μπααααα!

άλλαξε και τ' όνομα και κάντο καψονάκιας! :p

noesis said...

Ζηλια??Απαπαπα...Παντου ομως..Μνισηκακια οξο απο δω...Αμα σε βρω θα σε @#$%^ω...Θημος ελα μωρε...Ποιος εγω???Ο Αλεφαντος?Το τερας ηρεμιας μη @#$%$ω??Σημερα θα χαζευω το φεγγαρι..Λες να ζηλεψη ο ηλιος και να μην βγει αυριο?Α ετσι και κανει τιποτα τετειο θα του την εχω στημενει...Θα τον @#$%!ω οτι εχει και δεν εχει..

Φαίη said...

Μαζί σου αυγοθεέ.Θέλω κι εγώ να σφάξω.Συγκεκριμένα άτομα.Όπως είπε κι ο it is,αν ξέρεις διεύθυνση,έρχομαι κι εγώ!

ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΓΑΜΩ!

Για το avatar δεν έχω γνώμη,κάνε ό,τι θες :p

Desposini Savio said...

θυμός
η απόλυτη ευχαρίστηση.
το ποστ το ευχαριστηθηκα. ευγε

th3.3dg3 said...

na ipo8esw mono egw eimai tis mnisikakias edw mesa.
na min 3exnas pote.otan o allos sou leei to paramikro na tou to petas k na ton kaneis komatia.na min 3erei ti na kanei.
(parektrepome nomizw)
eimai mazi sou sto enxirima gia to vapsimo tou fegariou.outos i allos poli monotono mou fenete ton teleftaio kairo.k poli 8a i8ela na dw merikous na xezontai ligaki epano tous...

tuco said...

τι είναι η κατάνα ρε παιδιά?
τι είναι το άβαταρ ρε παιδιά?
τι γίνεται, γαμώ την τύχη μου γαμώ?

μου τη δίνουν αυτά τα blogs (τάδε έφη..it is)

Crazy Chef said...

σε ζηλευω και δεν στο συγχωρω ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ!!!!!
ε ?))))

EggGod said...

katen: Αυτά με τον σάκο του μποξ, μου ακούγονται πολύ new age. Εγώ θέλω αίμαααααα....Ουγκ. Πλάκα κάνω. Απλά όταν γράφεις αυτά που θες να κάνεις, νιώθεις πολύ καλύτερα. Ήρεμος είμαι.

trade: Πολύ οργανωμένη σε βρίσκω. Μνησικακία δεν είχες ποτέ ε; Χμμμμ. Έλα τώρα. Μεταξύ μας είμαστε...;)

itis: Παίρνω φόρα λέμεεεε. Διεύθυνση ξέρω μωρέ αλλά άστο. Δείχνω ανωτερότητα...(κ καλά)

Loth: Έλα έλα, υπερβολές. Επειδή δούλευα 17 ώρες τη μέρα για 3 μήνες...Πφφφτ. Ποιό είναι μωβ;;; Ξέρω γω;

karyatida: Θενκς για τον ΣτΝ. Με έχετε σκίσει με το παλιό άβαταρ. Ορίστε! Σας έκανα το χατίρι. Αυτό για την επιστροφή στη μήτρα το έχασα λίγο...

noesis: Ετς, ετς. Αυτογνωσία. ΛΟΛ

φαίη: Θα σε πάρω τηλ να σκάσουμε μαζί. Φέρε κατάνα...

desposini: Να' σαι καλά. Πρώτη φορά απο δω ή έχω χάσει τη μπάλα; Όπως και να 'χει, καλώς ήρθες!!!

th3.3dg3: Εμ, ναι. Λίγο βάψιμο φεγγαριού για να σφίξουν οι κώλοι.

tuco: Lay back and enjoy the ride dude!!!

crazy chef: Και εκεί που νομίζω πως έχω φτάσει το ζενίθ της σοφίας, έρχεσαι εσύ και με ναδιριάζεις με μία πρόταση. Είσαι πολύ μπροστά. :Ρ

Desposini Savio said...

έχω ξανάρθει.
όπως και τώρα!

TourouT said...

Ena exo na sou po!

Kai ekei pou nomizeis oti exeis piasei pato kapoios sou dinei ena ftiari!

Den tha xaristw se kanena!Arketa!Opoios sou trwei ti zoi ton koveis!Metaforika i kiriolektika!

P.S:sorry gia to frustration!
Dieythynseis den kserw alla mazi sas:D:D