Sunday, October 21, 2007

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΟΥΡΙΗΛ (Α)


Αρχάγγελοι
Πολλές είναι οι διαφωνίες ως προς την θέση που έχουν αυτά τα Θεϊκά πλάσματα και συχνά αναφέρονται στην Πρώτη Χορωδία. Η σύγχυση μάλλον προέρχεται από την συνήθεια να χρησιμοποιούμε κυρίως τον όρο «άγγελοι» για όλα τα Θεϊκά πλάσματα, με αποτέλεσμα η ονομασία «Αρχάγγελοι» (που σημαίνει «ανώτεροι άγγελοι») να μας παραπέμπει στην σκέψη ότι είναι οι ανώτεροι όλων. Κατά μερικούς όμως οι Αρχάγγελοι έχουν μονάχα δυο σκοπούς: να εποπτεύουν και να καθοδηγούν τους αγγέλους αλλά και να αναλαμβάνουν χρέη «στρατηγών» των αγγελικών στρατιών σε περιόδους μάχης.


Ουριήλ, Αρχάγγελος του Κεραυνού, του Τρόμου και της Λύτρωσης, Κυβερνήτης του πλανήτη Ήλιου κατά μερικούς, του πλανήτη Ουρανού κατά άλλους, Προστάτης της Μουσικής και της Μαγείας. Το όνομά του σημαίνει «Η Φωτιά του Θεού» και ένα από τα υπόλοιπα ονόματα που του αποδίδονται είναι και Βερβοήλ. Αναφέρεται σαν Σεραφείμ ή Χερουβείμ, ως εκείνος που κυβερνά τα Τάρταρα, εκείνος που προειδοποίησε τον Νώε για τον Κατακλυσμό.


Ευρετήριο αγγέλων (Πηγή)

ΤΟ ΦΙΛΙ
Τον ξύπνησε με ένα φιλί στα ξεραμένα του χείλη.
Δεκατρείς ημέρες στην έρημο, χωρίς φαγητό και νερό τις τελευταίες δύο. Πρόλαβε να αποχαιρετήσει τους γονείς του, Ιμεάλ και Εμαθήρ. Ύψωσε την τελευταία του προσευχή στον ουρανό και μετά έκλεισε τα μάτια του και σωριάστηκε στο καυτό έδαφος.
Και τώρα η Σαντίθ τον ξυπνούσε με ένα φιλί. Η όμορφη Σαντίθ, με το σκούρο δέρμα και τα αιώνια, καστανά της μάτια. Δύο θάλασσες αγάπης για εκείνον. Η μέλλουσα νύφη του. Η Σαντίθ που πνίγηκε πριν δύο χρόνια.
Τινάχτηκε μακριά της τρομοκρατημένος.

"Πώς είναι δυνατόν;" τη ρώτησε και ένιωσε βλάσφημος. Κάθε βράδυ προσευχόταν για την επιστροφή της και τώρα που οι προσευχές του είχαν εισακουστεί, τις χλεύαζε. Εκείνη έγειρε το κεφάλι της στο πλάι. Τα μακριά, μαύρα μαλλιά της ανέμισαν στον νυχτερινό, κρύο αέρα της ερήμου. Μοναδικό φως, η λάμψη των άστρων. Κάτι κινήθηκε στα πόδια της αλλά ο Ουριήλ δεν μπόρεσε να ξεχωρίσει τι.
"Εσύ με κάλεσες αγαπημένε." Η φωνή της ένα μαχαίρι, ήχος λησμονημένος, αγαπητός, ανίερος. "Ζωή μου και φως μου. Μισή μέσα στη λήθη περίμενα το κάλεσμα σου. Κορμί παγωμένο σαν το νερό που με σκότωσε, τώρα αναπνέω ξανά. Ζεστή, θερμή για σένα." Άπλωσε τα χέρια της. Κίνηση στα πόδια της. Τον πλησίασε, δύο βήματα. Κάτι σκοτεινό γύρω από τα πέλματα της, πιο σκοτεινό απ' την νύχτα. Ο Ουριήλ προσπάθησε να δει.
Ένα σμήνος εντόμων αηδιαστικών, μία μπάλα να κοχλάζει εκεί που πατούσε. Σε συνεχή κίνηση η μάζα, σφράγιζε το κάθε της βήμα. Τώρα φάνηκε ένα σκουλήκι, τώρα ένα σκαθάρι μαύρο, τεράστιο.

"Φύγε" η φωνή του ψίθυρος.
Άλλο ένα βήμα από εκείνη. Ήχος από χιλιάδες πόδια που γρατζουνάνε μικρά κελύφη. Σαν άπειρες σελίδες που τσαλακώνονται. Μία τερατώδης αράχνη ξεκόβει από τη σφαίρα και ξαναγυρίζει αμέσως.
"Φύγε" με περισσότερη πίστη. Περισσότερο τρόμο.
Είναι δίπλα του και εκείνος μπορεί να μυρίσει τον τάφο πάνω της, τον θάνατο, το μουχλιασμένο χώμα. Κάποια από τα έντομα, αγγίζουν τα δικά του πόδια τώρα. Στέκεται από πάνω του, αυτός γονατισμένος πάνω σε πέτρες. Η Σαντίθ σκύβει στο πρόσωπο του. Ο Ουριήλ κλείνει τα μάτια του.
"Φίλα με" του λέει αλλά η φωνή της έχει αλλάξει. Τώρα μία λεγεώνα από φωνές του μιλάνε μέσα από το στόμα της, το θέλγητρο χιλιάδων ιερόδουλων ξεχύνεται από την ανάσα της.
"Πιάσε με εκεί κάτω να δεις πόσο υγρή είμαι, Ουριήλ"
"ΦΥΓΕ"
Η Σαντίθ ουρλιάζει με χιλιάδες φωνές. Γίνεται ολόκληρη μία μάζα από έντομα, διαλύεται, πέφτει στο χώμα και σκορπάει. Ο Ουριήλ είναι μόνος. Κλαίει.

ΤΕΛΟΣ ΜΕΡΟΥΣ Α

10 comments:

Loth said...

ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ..ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΟΛΟ!
ΥΓ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ..;)

tuco said...

Αν ήμουν νεκρόφιλος, θα έλεγα ότι αυτή ήταν μια πολύ ερεθιστική ιστορία. Αλλά δυστυχώς (!!!!!!)....δεν έχω καταφέρει να ξεπεράσω αυτό το ταμπού.

EggGod said...

Loth: Δεν είχα σκοπό να φοβήσω κανέναν...(γαμώτ)

tuco: Εεεεεε....thnx???????

Loth said...

ΑΚΡΙΒΩΣ ..!

Tradescadia said...

Ξέρεις τι σκεφτόμουν ενώ διάβαζα; Ότι ακόμη και άγγελος του τρόμου όταν είσαι, είναι δύσκολο να πεις το "φύγε" το πειστικό στο νεκρό σου χτες. Περιμένω τη συνέχεια! Και by the way, it's nice to be back! ;)

it is said...

Ελεονόρ... ιερόδουλες?


μυρίζει πολύ βίβλος το κείμενο ρε... δε μου άρεσε... μπορεί να είμαι κολλημένος αλλά οι ιστορίες με αγγέλους δε μου αρέσουν μία...

Για σένα πάντως είμαι υγρός εκεί πίσω και σκληρός εκεί κάτω... μικρέ μου ιερόδουλε... :p

deadend mind said...

η φωτογραφία πάντως είναι στάνταρ creepy!
εγώ υποκλίνομαι στη φαντασία σου, αύτό με τις σελίδες που τσαλακώνονται μου άρεσε πολύ.. και η φράση με τις ιερόδουλες.

EggGod said...

Loth: ...γκρρρ

tradescadia: ΟΛΕΕΕΕ! Welcome back!! Φιου. Τι ήταν τελικά; Ο mozilla έδωσε τη λύση;
Για το κείμενο: ναι, μόνο που στη προκειμένη περίπτωση το "φύγε" δεν το είπε κανένας άγγελος του τρόμου.

itis: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ένα κείμενο μου, όπου δεν θα με γλείψεις (πλάκα κάνω). Χωρίς να θέλω να απολογηθώ γιαυτά που γράφω, όντως έχω φάει ένα κόλλημα τον τελευταίο καιρό με το θέμα. Συνοδεύεται από μία έρευνα που με έχει εξιτάρει και δεν έχει να κάνει τόσο με Βίβλο, όσο με το βιβλίο του Ένοχ (εβραϊκή μυθολογία/δαιμονολογία). Θέλω να πω κάτι συγκεκριμένο που ανάθεμα με αν βγει μετά το πέρας της τριλογίας. Αλλά στάνταρ δεν θα σου αρέσει. Με αγγέλους και δαίμονες έχει να κάνει...

deadend mind: Stick for the ride and thnx!!! Για να δούμε.... (μπορεί να βγει μαλακία αλλά τουλάχιστον οι φωτο θα φυσάνε ;)

it is said...

Ok... αρκεί να σε δω με εβραϊκό καπελάκι να γλείφεις παγωτό και να έχω το δικαίωμα να σε πάρω φωτογραφία... μετά μπορώ να κλείσω τα μάτια μου ήσυχος πως τα έχω δει όλα...


ΥΓ... νιώθεις ενοχ-ές? ρε μαλάκα... αφού το ξέρεις πως εγώ είμαι ο θεός σου... γιατί ψάχνεις σε λάθος μέρη?
no seriously.... kill yourself... no no... serously now... do!


barbara! Come out! We got something to say to you... ... ... You suck!

Σου στέλνω από κει τη mustervation bear... ίσως να καταφέρει να σου βάλει λίγο μυαλό... :p
Φιλάκια... γράφε ότι γουστάρεις ρε μαλάκα... στην τελική στα παπάρια σου άμα δε σε κάνει κανείς παρέα στο τέλος... :p αύριο θα διαβάσω το παρτ 2 γιατί είμαι κομμάρια σήμερα... ελπίζω να σε ονειρευτώ με φτερούγες... θα σου χαμογελάσω και θα σου κλείσω το μάτι... ΜΠΑΜ! έκανε η καραμπίνα... :p

it is said...

και κομμάρια είμαι και κομμάτια και ες εμ ες και βι τζι έι και ό,τι θες... τέσπα...