Friday, October 19, 2007

ΔΟΚΙΜΙΟ ΠΕΡΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ


Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Να βάψεις τα χείλια σου ένα απαλό ροζ και να βάλεις το άρωμα το έντονο, αυτό που μένει στον χώρο και σε χαρακτηρίζει. Να ξυρίσεις τις μασχάλες σου και τα πόδια σου και την ευαίσθητη περιοχή σου, γιατί σήμερα μπορεί να είναι η μέρα. Σήμερα μπορεί να κάτσει κανα τυχερό. Θα αλείψεις το σώμα σου με κρέμα από αλόη και θα βάψεις τα νύχια σου, θα κρύψεις τις όποιες ατέλειες σου με μαεστρία και με πουτανιά.
"Αν είναι να γδυθώ, θα σβήσω το φως" σκέφτεσαι ενώ χτενίζεσαι. "Μόλις τον τυλίξω, ας δει την κυτταρίτιδα μου και το σπυρί στο αριστερό μου κωλομάγουλο που δεν λέει να εξαφανιστεί εδώ και δύο εβδομάδες"
Βγαίνεις από το σπίτι και είσαι σαν παιδούλα σε διήγημα της Δέλτα. Της Πηνελόπης.
Πας στο μαγαζί με την παρέα και αυτός που γουστάρεις την έχει ήδη πέσει σε κολλητή φίλης που διάλεξε σήμερα να έρθει, από όλες τις ημέρες. Σε γράφει στα αρχίδια του ενώ όλες τις προηγούμενες σου την "έπεφτε".
Το βράδυ θα πέσεις για ύπνο μόνη και απογοητευμένη. Θα του στείλεις ένα ηλίθιο μήνυμα αλλά δεν θα σου απαντήσει γιατί μάλλον θα γαμάει.
Ο άντρας των ονείρων σου θα μείνει στα όνειρα σου κουκλάρα μου, γιατί είσαι 35. Έτσι σκέφτεσαι και αποκοιμιέσαι πάνω σε ένα βρεγμένο μαξιλάρι.

Η ΠΙΑΣΜΕΝΗ

"Είμαι πιασμένη" έλεγες και λάμπανε τα μάτια σου. Τον πρώτο χρόνο.
Μετά αρχίζεις να παινεύεις το σπίτι σου για να μη πλακώσει την όμορφη καρκάλα σου.
Μετά του πλένεις τα σώβρακα και του μαγειρεύεις και ελπίζεις σε ένα παιδί για να "ξαναδεθείτε".
Και αν το παιδί δεν έρθει, ισχυρίζεσαι ότι είσαι μοντέρνα και βολεύεσαι με κατοικίδια.
Και αν δεν παίζουν κατοικίδια, παίζουν κολλητές που σε καταλαβαίνουν. Βλέπετε μαζί "Sex & the city" και τρώτε σοκολάτες και μετά κάνετε δίαιτες για να αποκτήσετε σώματα που κανείς δεν θα χαρεί. Έχεις να έρθεις σε οργασμό πάνω από 3 χρόνια.
Είσαι η μάνα σου και εκείνος ο πατέρας του. Να ζήσετε.

Λέμε τώρα βρε αδερφέ, μη φορτώνεις. Ναι ξέρω, υπάρχουν και άλλα στερεότυπα, δεν είναι μόνο αυτά. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πόσο δύσκολο είναι να είσαι γυναίκα. Με ένα γαμορολόϊ να χτυπάει μέσα σου, μία ημερομηνία λήξης σε ΟΛΑ. Τεκνοποίηση, εμμηνόπαυση, ισότητα, χειραφέτηση, τεστ ΠΑΠ, ταμπόν και λιποαναρρόφηση. Κακομοιρούλα.
"Οι γυναίκες είναι πιο ώριμες"
"Οι γυναίκες δεν γαμιόνται, κάνουν σχέσεις"
"Οι γυναίκες είναι το συναίσθημα, οι άντρες η πυγμή"
"Οι γυναίκες είναι η θαλπωρή και η φροντίδα"

Ξέρεις τι λέω εγώ;
Γαμείς δε γαμείς, ο καιρός περνάει κουκλάρα μου.
Εγώ έχω πουλάκι και συ νινάκι. Ε ΚΑΙ;
Σε βαριέμαι όταν στολίζεσαι και βάφεσαι ενώ ΞΕΡΩ πως ψάχνεις αυτό που και εγώ ψάχνω. Ένα φιλί, λίγο ιδρώτα, έναν ΑΝΘΡΩΠΟ κάτω από όλα τα στολίδια. Και αυτή ακριβώς είναι η κατάρα σου, κουκλάρα μου όμορφη. Έφαγες τα καλύτερα σου χρόνια να ψάχνεις για γαμπρό και δεν έψαξες εσένα ρε πούστη μου. Μα καθόλου όμως;
Και κάτω από τα υπέροχα βυζιά σου και τον γυμνασμένο κώλο σου, κρύβεται ένα μιαρό πλάσμα χωρίς χιούμορ, χωρίς αυτάρκεια και χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΑΥΤΕΠΙΓΝΩΣΗΣ. Εγώ τουλάχιστον έχω φάει και πέντε χυλόπιτες και ίσιωσε η μούρη μου. Εσύ "δεν έχεις βρει τον σωστό". ...
Και όταν τον βρεις θα γίνεις η μαμά του. Και θα είσαι ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ αποδεκτή. Ακόμα και με ρυτίδες, θα είσαι "χρυσή" και "άξια".

Ανατρίχιασες; Και γω.....

Να γελάς και να αρέσεις. Να μην δικαιολογείσαι και να μην κρεμιέσαι από τον άλλον. Να στολίζεσαι γιατί εσύ γουστάρεις. Άμα σε πειράζω στο δρόμο, να χαμογελάς και άμα γίνω ενοχλητικός να με διαολοστείλεις. Να μην νιώθεις ίση, να είσαι. Άμα στο κρεβάτι είμαι για τα μπάζα, να μου το λες. Να με αγαπάς χωρίς να με έχεις ανάγκη. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΜΙΣΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ. Να κλαις χωρίς να μου ζητάς συγγνώμη. Να έχεις τις δικές σου παρέες και να με διώχνεις από το σπίτι για να καλέσεις τις φίλες σου. Να μην μου χαρίζεσαι, δεν είμαι εγώ ο κυνηγός, δεν είναι BBC εδώ. Να λες σ' αγαπώ όταν το νιώθεις, όχι όταν στο πουν πρώτα. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙ. Ξέρω ότι κλάνεις ακόμα και αν δε σε ακούει κανείς.
Ψιτ!
Εγώ θέλω δίπλα μου συνοδοιπόρο, όχι ακόλουθο.

Και κάτι τελευταίο.
Μυστικό.
Μεταξύ μας.

Η μαγκιά δεν είναι να ξεχωρίσεις εκεί που εγώ έχω διαπρέψει. Αυτό το κάνουν και οι καλά εκπαιδευμένες μαϊμούδες.
Η μαγκιά είναι να ξέρεις την δύναμη σου απάνω μου.

Και να μην μου τη δείχνεις.

31 comments:

JD said...

Και ύστερα λένε ότι δε καταλαβαίνουμε τις γυναίκες.

Να΄σαι καλά φίλε.

Loth said...

ΔΕ ΜΕ ΒΡΗΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΥΤΥΧΩΣ..
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ(ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΟΥ)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΜΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ..Η' ΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΗ,ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΙΑ..
ANYWAY..ΑΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΑΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΟΠΟΤΕ..ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΠΛΑ ..
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΗΔΗΚΟΥΛΕΣ..
;)

katen said...

Ki ego mazi sou egggod, alla giati to 99% ton antron katalhgoun to vrady + to proi me thn eleftherh h thn piasmenh? Mhpos etsi katafernoyn na xexorisoun ekei pou den exoun diaprepsei oi legamenes?

EggGod said...

jd: Ε, εντάξει. Τουλάχιστον κάποιοι προσπαθούν. Να'σαι καλά κ συ!

Loth: Eίπα ότι υπάρχουν και άλλα στερεότυπα. Και μίλησα για στερεότυπα, όχι ταμπέλες.Και ναι, είναι δική τους μαλακία όταν μπαίνουν σ'αυτή τη λούπα. Ακριβώς για αυτές τις περιπτώσεις μιλάω, όχι για όλο το ανθρώπινο είδος. Σεβαστή η προσέγγιση, απλά ΤΙ;

katen: Σ' έχασα...Τι εννοείς;

Loth said...

ΤΙΠΟΤΑ ΜΩΡΕ..ΒΑΛΤΟ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΓΗΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΩ!
KAΛΟ ΣΚ ;)

Crazy Chef said...

Και όταν τον βρεις θα γίνεις η μαμά του. Και θα είσαι ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ αποδεκτή. Ακόμα και με ρυτίδες, θα είσαι "χρυσή" και "άξια".

μηπως βρει κι εσένα η μαμα σου?Ενα παιδι που παίζει με συνοδοιπόρους και μπει στο ρόλο?για να την βρέις τόσο μα τόσο αξια ακομα και με ρυτίδες? - ολα ειναι σχετικα μαι φρεντ

Baby Lemonade said...

Για άλλη μια φορά ένα πολύ δυνατό κείμενο.

Δε θα υποστηρίξω το φύλο μου. Γνωρίζω πολλές κοπέλες που βήμα προς βήμα θα ακολουθούσαν όλα όσα ανέλυσες. Και θα ένιωθαν ευτυχισμένες με το μικρό τους εαυτό. Είδα και «άνδρες» όμως που πάνω απ’ όλα έβαλαν το κόκκινο κραγιόν και τα βαμμένα μας τα νύχια. Είδα «άνδρες» που διάλεξαν σύντροφο βάσει του χρώματος των μαλλιών της. Είδα «άνδρες» που τα υπέροχα στήθη και τα γυμνασμένα μας οπίσθια τα έκαναν βασιλιά τους.

Δε με γέμισα ποτέ στολίδια γιατί ποτέ δε στόχευα σε αυτό το είδος ανδρών. Γιατί είμαι όμορφη, και δε χρειάζομαι κανέναν τους να μου το αποδείξει. Γιατί δε θα υπηρετήσω, μήτε θα εξουσιάσω ποτέ κανέναν, δίπλα μου θα βάλω μονάχα έναν άνθρωπο και θα πορευτώ μαζί του.

Κι όμως, «γυναίκες άγνωστες σα μια Μαύρη Ήπειρο ανεξερεύνητες», αυτό είμαστε για εσάς. Περνάει πολλά η καθεμία μας για να καταλήξει να σκέφτεται έτσι. Να ξέρει ποια είναι και να το εκτιμά. Στο βάθος, ξέρεις, μοιάζουμε μεταξύ μας. Και ποια από εμάς μπορεί να αρνηθεί πως ούτε μια φορά δεν άφησε τη μικρή, δήθεν εύθραυστή της ύπαρξη, στα χέρια ενός «μοναδικού» άλλου, ντύνοντάς τη με ένα όμορφο προσωπείο; Κι αυτός ο «άλλος», ξέρεις, στην πραγματικότητα δεν είστε μόνο οι άνδρες αλλά είναι και οι υπόλοιπες γυναίκες. Αγία θα χρήσω όποια κατόρθωσε εντελώς να ξεφύγει από το ρόλο που δωρίσε στον εαυτό της.

Η μαγκιά, πάντως, είναι ακριβώς αυτό που είπες: το να ξέρουμε πως όσο ανασφαλείς νιώθουμε εμείς, άλλο τόσο νιώθετε κι εσείς. Πως δεν υπάρχει ο κυρίαρχος ή ο δούλος μέσα στη σχέση, αλλά υπάρχουν τα δύο ίσα, οι δύο Άνθρωποι, οι δύο Συνοδοιπόροι.

(μεγάλη συζήτηση αυτή, που αν την κάναμε, σίγουρα δε θα την τελειώναμε γρήγορα)

Ευχαριστώ για τις σκέψεις,
Καλή σου νύχτα

EggGod said...

Loth: Ok. Check!

crazy chef: Τα πάντα είναι σχετικά. Σαφέστατα και παίζει να με βρει η μαμά μου και μη σου πω πως την ψάχνω κιόλας. What's your point? Πώς αυτό αποδεικνύει ότι τα πάντα είναι σχετικά;

baby lemonade: Έχεις δίκιο. Μία τέτοια συζήτηση με μία γυναίκα θα έπαιρνε πολλή ώρα. Ξέρεις γιατί; Γιατί ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ και απόλυτα σίγουρα, κάποια στιγμή, ΚΑΘΕ γυναίκα που θα άκουγε κάτι τέτοιο θα έλεγε σε κάποιο σημείο της συζήτησης: "Ναι, αλλά και οι άντρες..."
Δεν είναι κατακριτέο.
Το έκανες και συ.
Το κάνουμε όλοι. Εγώ γενικά προσπαθώ να το κόψω. Όταν παίζει κουβέντα του στυλ "Εσείς οι άντρες..." απλά ακούω. Τα περισσότερα είναι κλισέ.
Καμιά φορά μαθαίνω.....

karyatida said...

μα είμαστε διαφορετικής φύσης όντα!
πως να αλληλοκαταλάβουμε ο ένας τον άλλον 100%;
μπορεί να ακουστεί κάπως αυτό που θα πω, αλλά μια ειδοποιος διαφορά είναι αυτή των γεννητικών μας οργάνων!
εσωστρέφεια για τις γυναίκες, και άρα πολύ ανάλυση βρε αδερφέ, ένα,δυό έως και χίλια δύο βήματα-σκέψεις.
εξωστρέφεια για τους άντρες και άρα όλα είναι πιο απλά. ένα, δύο, τρία.! μέχρι εκεί.
Γιαυτό και οι άντρες κουβαλάνε στοιχεία παιδικότητας ακόμα και σε μεγάλη ηλικία.
οι γυναίκες την χάνουν, δυστυχώς, πολύ γρήγορα!
εσείς μπαίνετε, εμείς δεχόμαστε!.
το κάστρο και ο πολεμιστής!
αυτά!
και άλλα πολλά.
από κοντα.
κιαυτό;
κι αυτό!
φιλούνια πολλα! :)

Crazy Chef said...

ακόμα και να βρεθείς σε μια κατάσταση της τελευταίας παραγράφου, πάντα θα αντιμετωπίζεις στιγμές (και όχι μόνο) των 2 πρώτων...
(το εγραψα και το εσβησα 10 φορες...θελει κουβέντα απο κοντα))))

EggGod said...

karyatida: Επιτέλους διαφωνούμε! Και ναι, από κοντά αλλά πρώτα: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΟΝΤΑ;;;

chef: Έχεις απόλυτο δίκιο. Αρκεί να είναι στιγμές....

karyatida said...

ναι!

Baby Lemonade said...

@egggod Ναι, αναπόφευκτα συμβαίνει αυτό καθώς πάνω απ’ όλα εξετάζουμε ένα κοινωνικό φαινόμενο. Δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τη γυναικεία συμπεριφορά δίχως να εξετάσουμε αυτή των ανδρών. Τα δύο φύλα ναι μεν είναι διαφορετικά, ταυτόχρονα όμως είναι άρρηκτα δεμένα μεταξύ τους, αφού επηρεάζει το ένα το άλλο. Δεν είμαστε μονάχα εμείς, λοιπόν, που λόγω ενός δήθεν φεμινισμού και μιας φαινομενικής ελευθερίας (μόνο σεξουαλικής, τελικά) υιοθετούμε τις τάδε συμπεριφορές. Είναι και οι άνδρες που δείχνοντας δεκτικότητα σε αυτές και μάλιστα συχνά δοξάζοντάς τες, μας οδηγούν στο να τις έχουμε.

Lee said...

Κοινως, ας εχουμε προσωπικοτητα.

Φαίη said...

Δεν το καταλαβαίνω αυτό βρε αυγοθεέ,βοήθα λίγο αν θέλεις.Γιατί να μην δείχνω τη δύναμή μου πάνω σου; Ξέρεις πολύ καλά αν έχω ή δεν έχω δύναμη πάνω σου.Εσύ μου την έδωσες ούτως ή άλλως.Γιατί να πουλήσω παραμύθι; Από την στιγμή που μου έδωσες την δύναμη,μου έδωσες και την ευθύνη. Την ευθύνη του να κρίνω πότε θα χρησιμοποιήσω αυτή την δύναμη και πότε όχι.Αν δεν με εμπιστεύεσαι,αν δεν εμπιστεύεσαι την κρίση μου,τότε τι μου την δίνεις την δύναμη; Πάρ' την πίσω και end of story.Τώρα αν εγώ χρησιμοποιήσω την δύναμη αυτή με τρόπο που βρίσκεις απαράδεκτο,αυτό είναι άλλο καπέλο.Αλλά και πάλι,στην προκειμένη περίπτωση,παίρνεις την δύναμη πίσω και τέρμα.Αλλά μη μου δίνεις κάτι και μετά μου λες "ξέρεις κάτι,πάρ το αυτό,αλλά μην το χρησιμοποιήσεις,μη μου το δείξεις." Με το συμπάθειο,αλλά κωλοπαιδισμός μου κάνει αυτό...
Μην το παίρνεις προσωπικά έτσι,δεν γνωριζόμαστε καν,προς Θεού ;)

EggGod said...

karyatida: Έλα που όχι όμως!

baby: Το να πεις ότι οι άντρες φταίνε για κάτι που κάνουν οι γυναίκες θα κόλλαγε μέχρι κάποια εποχή. Μέχρι ίσως και λίγο μετά την τουρκοκρατία ένα πράμα. Σήμερα πάντως είναι δικαιολογία. Το ίδιο ισχύει κ για τους άντρες. Το ίδιο ισχύει γενικά για τους ανθρώπους.

Lee: Ναι. Βοηθάει...

Φαίη: Όχι το κατάλαβες λάθος. Allow me: το να ξέρεις ότι έχεις δύναμη, αυτόματα σου δίνει το πάνω χέρι. Με ένα παιδάκι 9 χρονών, ξέρω ότι μπορώ να το πλακώσω. Το να του το δείχνω ότι μπορώ να το πλακώσω συνεχώς, είναι ψυχικός εξαναγκασμός. Έτσι κ οι γυναίκες. Μη προσπαθείς να μου επιβληθείς για να πάρεις την επιβεβαίωση σου από μένα. Αφού το ξέρεις ότι είσαι δυνατή. Χαλάρωσε. Μαζί είμαστε. Και ΟΧΙ. Την δύναμη σου Φαίη μου, δεν στη δίνει ΚΑΝΕΝΑΣ!
(Με ΑΛΛΑ λόγια, είμαστε 9χρονα! Οι δικές μας δυνάμεις είναι αλλού. Το να γνωρίζεις ότι με έχεις σε κάτι, θα πρέπει να σε ελευθερώνει, να σε ηρεμεί. Όχι να σε κάνει να μου το τρίβεις στη μούρη και να το επιζητάς υστερικά)

Υ.Γ. Ποιόν είπες κωλόπαιδο;;; :Ρ

Φαίη said...

Καλέ,την δύναμή μου πάνω σου λέω ότι μου την δίνεις εσύ,όχι τη δύναμή μου γενικά!
Είπαμε.... :p

Όσο για τα άλλα,οκ,ότνως είχα καταλάβει κάτι άλλο,ευχαριστώ δια την επεξήγησιν.

Στο υστερόγραφο θα αποφύγω να απαντήσω φυσικά :p

EggGod said...

Φαίη: Καλέ, είπαμε-κανείς δεν μπορεί να σου δώσει καμία δύναμη. Το έβαλα και με caps ο άτιμος. Γυναίκες...πφφφφ

Υ.Γ. Όχι αν θες απάντα....(χι,χι)

Φαίη said...

Κάτσε ρε αυγοθεέ... Αυτό δεν λέγαμε και σε προηγούμενο post,και συμφώνησες μαζί μου; Στα περί Χριστού και Βούδα λέω. Αν ο άλλος ασκεί την οποιαδήποτε επιρροή πάνω μου,έχει την οποιαδήποτε δύναμη,εγώ του την δίνω,δεν την παίρνει μόνος του.Αυτό εννοώ.

Τες πα,το κουράσαμε νομίζω.Άμα ανέβεις ποτέ από Σκωτία μεριά,πες να το συζητήσουμε live.Έτσι στον αέρα,σκατά συμμπέρασμα θα βγάλουμε (αν βγάλουμε και ποτέ :p ).

EggGod said...

Φαίη: Οκ. Το ίδιο λέμε. Εσύ έχεις δύναμη. Δύναμη πάνω σε άλλους, σου τη δίνουν οι άλλοι. Ουφ! ΛΟΛ

it is said...

Wow... για πρώτη φορά είναι όλοι εναντίον ενός και αυτός ο ένας δεν είμαι εγώ... κάβλα... how do you like THEM apples αυγοθεούλη μου? mouahahahaha

όσο για το θέμα... I wouldn't touch this with a 20 feet pole... :p

EggGod said...

itis: *ψιθυριστά* Εμ, γιατί νομίζεις ότι έγραψα γιαυτό; Και φαντάσου, ότι δεν είπα ούτε τα μισά!!! μεχεχεχεχε

Anonymous said...

ο συνοδοιποροςσου ομως πρεπει να διαθετει μεγαλη δυναμη.τοσο φανερα μεγαλη που θα νομιζεις οτι σου τη δειχνει.εχεις τη μαγκια να το δεχτεις η μηπως θελεις τελικα κι εσυ εναν ακολουθο?

EggGod said...

anonymous: "Τόσο φανερά μεγάλη που θα νομίζεις ότι σου τη δείχνει...."
Και έλεγα πότε θα αρχίζαμε τα λεκτικά παιχνιδάκια....
Περίεργο να μιλάς για μαγκιά...ΑΝΩΝΥΜΕ. Για να μην είμαι όμως άδικος, θα απαντήσω στην ερώτηση σου.
-Δεν ξέρω αν έχω τη δύναμη να το δεχτώ. ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...

SOSO "EGKLIMATA" said...

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΣΚΟΤΩΜΑ!

SOSO "EGKLIMATA" said...

ΑΜ ΔΕΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ!

Υ.Γ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ...

EggGod said...

soso: Γεια σου και σένα Σωσώ. Ναι θέλουμε σκότωμα πολλές φορές. Ελπίζω να μην τσαντίστηκες με αυτά που γράφω. Και γω την ψάχνω την άκρη γράφοντας...

SOSO "EGKLIMATA" said...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΥ...

EggGod said...

Ο ΑΥΤΟσαρκασμός θα ήταν λίγο δύσκολος, καθώς μιλάω για γυναίκες ενώ δεν είμαι. Αλλά ναι, φυσικά το κείμενο είναι σαρκαστικό εκτός από την τελευταία παράγραφο.
Σου είπα: την ψάχνω την άκρη, δεν είναι ευαγγέλια αυτά που γράφω.

SOSO "EGKLIMATA" said...

ΜΕ ΤΟ "ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΤΙΚΟ" ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ...

disa said...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫