Saturday, September 29, 2007

ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΝΟΣ, ΟΛΕ!

"Nefeli"
Photo by Egggod

Εδώ και δύο ώρες λέω να κάνω μπάνιο και βαριέμαι.

Να μία ωραία πρόταση για να ξεκινάει κανείς ένα κείμενο. Σαν να κάνεις καμάκι σε γκόμενα με μυξόνι τριών εκατοστών να κρέμεται από το δεξί ρουθούνι. Το αριστερό παραπονεμένο. Όχι ότι μου έχει συμβεί. Πάντα καθαρίζω τη μύτη μου. Καμιά φορά και με χαρτομάντιλα.

Και σήμερα ήταν ζεστή μέρα λέμε. Ένα μπανάκι επιβάλλεται. Ή ένα ντουζάκι. Τη διαφορά, που να με πάρει ο τριδιάβολος, δεν τη κατάλαβα ποτέ. ΠΟΤΕ!
Ντους (ή ντουζ) είναι όταν πλένεις ΜΙΑ φορά τα μαλλιά σου και καθόλου το σώμα; Ή όταν απλά βρέχεσαι και δεν πλένεις τίποτα; Αν κατά λάθος, πέσει απάνω σου αφρόλουτρο, τότε κάνεις μπάνιο;
Μπάνιο είναι όταν πλένεις δύο φορές τα μαλλιά σου (αν έχεις) και δύο το σώμα, τρίβοντας διεξοδικά και επίμονα; Ή μία τα μαλλιά και πολύ καλά το σώμα, με ιδιαίτερη προσοχή ανάμεσα στα δάχτυλα και πίσω από τα αυτιά;

Όταν είναι να πας σε γάμο κάνεις μπάνιο ή ντους; Αν κάνεις το δεύτερο, είσαι γύφτος; Αν δεν κάνεις τίποτα είσαι βρωμιάρης; Αν έκανες μπάνιο τη προηγούμενη;

Τέλος πάντων, εδώ και δύο ώρες λέω να πάω να βραχώ και να τριφτώ με αφρόλουτρο αφού λούσω και τα μαλλιά μου, αλλά βαριέμαι. Είναι Σάββατο, μόνος στο σπίτι. Έχεις ανοίξει τον υπολογιστή και μόλις εμφανιστεί το wallpaper σου, αρχίζεις να σχηματίζεις τετραγωνάκια με το ποντίκι πάνω στην επιφάνεια εργασίας, κρατώντας πατημένο το κουμπί του ποντικιού. Μιλάμε για κόλλημα.
Θα σηκωθώ να βάλω κόκα κόλα από το ψυγείο. Περπατάω ξυπόλητος μέσα στο σπίτι. Στο τέλος του διαδρόμου, λουφάζει η γάτα μου η οποία βαριέται πιο πολύ από μένα. Περνώντας από δίπλα της, μου την πέφτει στο πόδι. Δύο γρήγορα χαστουκάκια χωρίς νύχια και τζουπ στον καναπέ, σε θέση μάχης. Τουρλωμένο κώλο, ουρά να ανεμίζει, αυτιά χαμηλωμένα.
"Βαριέμαι" λέει το προσωπάκι της.
Της ορμάω και μου αρπάζει το χέρι με τις πατούσες της. Αυτή τη φορά βγάζει νύχια. Δαγκώνει και σφυρίζει νευριασμένη (και καλά, αφού γουστάρει). Επιστρατεύω το δεύτερο μου χέρι και της δείχνω γιατί οι άνθρωποι κυβερνούν τον κόσμο. Απασχολημένη με το ένα, δεν παίρνει χαμπάρι το άλλο που πλησιάζει στην ουρά της. Τη τσιμπάω τόσο που να μην πονέσει πολύ, αλλά αρκετά για να την νευριάσω. Εξοργίζεται και μπαίνει σε matrix mode. Οι κανόνες καταρρέουν και χτυπάει στα τυφλά. Ένα από τα νύχια της γαντζώνεται στο μπροστινό τμήμα από το μποξεράκι μου και σε μερικό από το περιεχόμενο του.

Την ίδια στιγμή στον τρίτο όροφο της ίδιας πολυκατοικίας.
Γυναίκα: "Καλό παιδί αυτός ο νεαρός στον πρώτο, αλλά αυτά τα ουρλιαχτά του με τρομάζουν ώρες ώρες."
Άντρας: "Ακούει χέβι μέταλ. Δεν έχεις δει τις μπλούζες που φοράει; Νέοι...τσ, τσ, τσ"
Γυναίκα: "Τσ, τσ, τσ..."

Βάζω κόκα κόλα. Η γάτα μου αναίσθητη πίσω από τον καναπέ. Θα ξυπνήσει, δεν ανησυχώ. Είναι σκυλί η γάτα μου, δε μασάει.

Μπροστά στο ψυγείο, δεύτερο κόλλημα βαρεμάρας. Κοιτάς με δέος τα περιεχόμενα του. Στη μέσα μεριά της πόρτας, μπουκάλια με νερό, βούτυρα, αναψυκτικά και κάτι κραγιόν της κοπέλας μου. Κραγιόν στο ψυγείο, έλεος. Βγάζω ένα, το ανοίγω, το μυρίζω, βάζω λίγο στο χέρι μου. Βυσσινί βαθύ. Αφήνω ανοιχτό το ψυγείο και πάω μέχρι το μπάνιο, έτσι για να σπάσω πλάκα βρε αδερφέ. Βάζω λίγο κραγιόν. Σα τραβέλι που δεν ξυρίστηκε. Απαίσιος. Γελάω και καθώς τραντάζομαι με πονάει το τραύμα της γάτας. Κατεβάζω το μποξεράκι μου και σκύβω για να επιθεωρήσω από κοντά τη ζημιά. Τη πουτάνα, τελικά έσκισε λίγο δέρμα. Θα τσούζει για πάντα. Κοιτάω γύρω μου και το βλέμμα μου πέφτει πάνω στο οινόπνευμα. Ανατριχιάζω.
Ανοίγω το ντουλάπι του καθρέφτη και βλέπω μία κρέμα ματιών. Κάπου στην περιγραφή πάνω στο κουτί έχει την λέξη "ενυδάτωση". Εδώ είμαστε. Αφήνω το μποξεράκι μου να πέσει στους αστραγάλους μου, βάζω λίγη κρέμα στα δάχτυλα μου και ξανασκύβω πάνω από την επίμαχη περιοχή για καλύτερη και προσεκτικότερη επάλειψη. Το αριστερό χέρι για στήριξη και ανύψωση. Το δεξί έτοιμο να αλείψει.

"Γιατί είναι ανοιχτό το ψυγεί-" Της κοπέλας μου της κόβεται η μιλιά. Δεν χρειάζεται να έχεις δώσει πρώτη δέσμη για να καταλάβεις γιατί.
Στέκομαι εκεί γυμνός, με το μποξεράκι στους αστραγάλους μου, σκυμμένος σαν τον καραγκιόζη, με το πουλί μου στο ένα μου χέρι και κάτι άσπρο και κρεμώδες να στάζει από το άλλο. Με βυσσινί κραγιόν στα χείλια μου.

ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΙ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΜΟΥ
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ώρες αργότερα, είμαστε αγκαλιά και βλέπουμε Friends στο dvd.
"Ρε μωράκι" μου λέει. "Δε πας να κάνεις κανά μπάνιο. Ζέχνεις λίγο"
Αααχ, η άνεση των μακροχρόνιων σχέσεων.
"Ναι ρε μωρό θα πάω. Βαριόμουνα."
Σηκώνομαι βαριεστημένα και μπαίνω στο μπάνιο για ένα ντουζάκι. Το μπάνιο παίρνει ώρα.
Την ώρα που το νερό αρχίζει να πέφτει απάνω μου και κάνει την πληγή να τσούζει, την ακούω έξω από την πόρτα της τουαλέτας να μου λέει:

"Ρε μωρό. Η γάτα που είναι;"

13 comments:

deadend mind said...

χαχαχαχαχαχαχα! σουρεάλ..δεν πιστεύω η γάτα να είναι μέσα στο ψυγείο;;

:)

Lee said...

Λοιπον, αν εχω καταλαβει καλά, μπανιο λεμε οταν γεμιζουμε την μπανιερα και αραζουμε μεσα. Ντουζάκι οταν πλενομαστε ορθιοι. Δυο φορες πλυσιμο all over ονομαζεται ψυχαναγκασμος. Αναρωτιεμαι αν σε λενε Μαρκο και συμμετεχεις στην ιστορια της Καρυατιδας...καλλιτεχνη ;)

aggelika said...

Αυτό πάει να πει χάλια μέρα! Μόλις έδωσες τον ορισμό της!

an205 said...

και συ πάλι....
κλείνε καμιά πόρτα όταν μπαίνεις στο μπάνιο ή λουτρό ή τουαλέττα..... όπως και να ΄χει καλό μήνα...

Loth said...

Ε..ΠΟΤΕ!
ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΧΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΑ ΜΕΝΕΙ ΜΑΚΡΙΑ!!
ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΕΛΕΙΠΑΝ 3 ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ..ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ,Η ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ...Η ΓΑΤΑ!!

;PPPP

YΓ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝΑΚΙ..ΧΙΧΙ!!

karyatida said...

ααααααααααα!
το ψιψυχουλίνι με το τουρλωμένο κωλαράκι!!!!
καλά σου έκανε βρε!:p

κραγιόν πάντως δεν έχω βάλει ποτέ στο ψυγείο!
αν και έχω γνώση της πολύτιμης αυτής συμβουλής!!!!

χαχα! φοβερή ιστορία
φιλιά βρε άτομο :)

it is said...

Απλά.... /bow...
Αυτά... νοιώθω μικρός... πάω να κλάψω κάπου μόνος μου...





ΥΓ Άμα τσούζει ακόμη πες μου να έρθω να το κάνω μάκια να περάσει...

tuco said...

Αστα φιλε μου...........
Θα μπορουσε να ειναι και χειροτερα.
Φαντασου να φορουσες και το στρινγκακι της κοπελας σου? (Αυτο με τη γουνινη φουντιτσα πισω)
Τωρα που το σκεφτομαι......

Υ.Γ. Που τις βρισκεις αυτες τις καταπληκτικες φωτο?

EggGod said...

deadend mind: ΚΑΛΩΣ ΞΑΝΑΡΘΕΣ!!! Αστα να πάνε. Η γάτα έμεινε κάπου πίσω από τον καναπέ μέχρι το άλλο πρωί....

Lee: Όταν γεμίζουμε την μπανιέρα κ αράζουμε μέσα λέγεται "Έχω πολλά λεφτά άρα και χρόνο...". Όχι δεν με λένε Μάρκο αλλά μ'αρέσει το όνομα...

aggelika: Χάλια; Που να σου πω και για τότε με τη μαιμού και τη μάνικα του κήπου.......:Ρ

an205: Έλα ντε. Καλό μήνα man. :)

loth: Σου άρεσε το βυσσινί ε; Τι έγινε γύρισες;

karyatida: Ναι, ναι. Μόνο που το ψυψυχουλίνι πρέπει να κόψει τα γαμόνυχα του...Φιλούμπες back at ya!

itis: Τσούζει ακόμα....

tuco: Καταρχήν WELCOME!!! Κατά δεύτερον, το συγκεκριμένο στριγκάκι ήταν για πλύσιμο. Η φωτο της γάτας είναι δική μου (όπως λέει κ η λεζάντα). Τις υπόλοιπες τις βρίσκω κυρίως στο internet.

Lee said...

Αν σου αρεσει το ονομα περνα μια βολτα απο το μπλογκ της Καρυατιδας, μπορει να φανεις χρησιμος....

holidays in the sun said...

και μενα ο γατος μου ολο σε μπελαδες με βαζει...σημερα αποφασισε οτι ηθελε να φαει μπριζολα πανω στο τραπεζι.η μαμα μου δε χαρηκε.κωλογατο...απορω γιατι το λατρευω..

Loth said...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ..ΠΡΟΦΑΝΕΣ!?ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ??

Natalia said...

Τώρα συγνώμη......
Με τέτοια περιγραφή...και βυσσινί κραγιόν, εσύ μας έβαλες τη φωτογραφία της γάτας;;;;;;;;

ΜΑ ΤΗΣ ΓΑΤΑΣ;;;;;;;;;;;;;

Έλεος!!!!!! :ο)))))))))))))))))))))