Friday, July 06, 2007

SHADOWTALK PRAYER


Χορός πάνω σε μία σχεδία σε ένα ποτάμι αγκαλιά να χορεύουμε σε απαλή μουσική και να ξεχνάμε πως υπάρχει χρόνος να ξημερώνει μόνο έξω μέσα να είναι μόνο γλυκό σκοτάδι που αγαπάμε που γνωρίζουμε να ψιθυρίζουμε λέξεις αιώνιες και να μην τις εννοούμε καθώς πλησιάζει ο καταρράκτης που κανείς δεν βλέπει δεν είναι κανείς εκεί ούτε εσύ καμιά φορά χορεύω μόνος μου και είμαι μαλάκας ή ρομαντικός που περιμένει ένας ΠΟΕ που δεν ξέρει να γράφει το κοράκι δεν μου έδωσε έμπνευση με δάγκωσε στο μάτι και τώρα κλαίω αίμα να βρεθώ σε ένα υποατομικό υποβρύχιο μεγάλης αντοχής και να πάω να κρυφτώ στην άβυσσο κάτω στα βαθειά που δεν έχει ήλιο μόνο κάτι τέρατα που λάμπουν από μόνα τους και που δαγκώνουν να ανοίξω την πόρτα και να κολυμπήσω σε μεγάλη ελευθερία σαν ψάρι αλλά μισώ την θάλασσα και με τρομάζει σε κάποια προηγούμενη ζωή πρέπει να πνίγηκα αλλά και τώρα που πνίγομαι και δεν μπορώ να κολυμπήσω τι κατάλαβα οπότε καλύτερα να ταξιδέψω μπροστά να χορεύω μπροστά σου μπας και σηκωθείς και συ κάποια στιγμή και χορέψουμε μαζί να τραγουδήσουμε μαζί μία ελεγεία και δύο ποιήματα φτιαγμένα από αγνώστους να φτιάξουμε μία σχεδία γιατί έρχεται θεομηνία έρχεται κατακλυσμός μην με χαϊδεύεις σαν να είμαι τρελός βλέπω φωτιές βλέπω αγγέλους είμαι τρελός να πάτε να δείτε στον καθρέφτη το μαύρο σας να έρθετε να μου το πετάξετε στη μούρη να το πάρω και να το κάνω άσπρο να είμαστε ερημίτες σε ένα δάσος ιερό να είμαστε λύκοι να είμαστε πουλιά ο λαιμός μου έχει κλείσει και η πειθώ μου έχει ραγίσει τον εαυτό μου έχω ντύσει για γάμο για κηδεία και περιμένω με την πρόσκληση στο χέρι το χαρτί έχει τσαλακωθεί τι γράφει δεν διαβάζω καλά ξέχασα και πως με λένε θα πάω να μαστουρώσω έτσι για να έρθω σε επαφή με αυτά που με φοβίζουν να τα δω να τα ονομάσω και μετά να τα σκοτώσω μην τραβάς το χέρι σου θα μείνεις πίσω και δεν γουστάρω λέμε να πάω μόνος μου γιατί δεν με ακούς;

κάποιος μέσα μου είναι πιό πολύ εγώ απ' ότι ο εαυτός μου

Χορέψτε

τα λέμε

13 comments:

Loth said...

ΦΕΡΕ ΕΣΥ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ..ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΕΥΚΟ..
..
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ 5 ΚΑΙ ΧΟΡΕΨΤΕ ΜΑΖΙ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Loth said...

ΟΡΙΣΤΕ ΠΑΡΕΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ?ΗΡΘΕ..ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ..ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ;)

Aντώνης said...

Τα μέσα σου τα ακριβά να τα χαίρεσαι!

Natalia said...

"....Αν δεν του είχε ζητήσει φωτιά, δεν θα ήξερε καν πως αυτή η κοπέλα υπάρχει. Όταν της έδωσε τον αναπτήρα, γυρίσε στο κάθισμά του σκεφτόμενος την απώλεια από τις μικρές δόσεις ευτυχίας που μπορούν να σου δώσουν όλα όσα δεν σου προκαλούν εντύπωση.
Απώλεια που μετριέται σε αγαθά, σε ψυχή, σε παρέα, σε κουβέντα....

Γύρισε να πάρει τον αναπτήρα του, αποφασισμένος να μάθει:

-Γεια, είμαι ο Αυγοθεός.
-Γεια σου και σένα. Είμαι η Ηλίθια.
-Δεν έχεις όνομα;
-Όχι, θα μου δώσεις εσύ ένα;

Σηκώθηκε κι έκατσε στο τραπέζι της.
-Σε ξέρω; τη ρώτησε ανάβοντας ένα τσιγάρο.
-Ναι, σου το είχα πει κάποτε...
Εσύ κι εγώ μια μέρα θα καπνίσουμε ένα τσιγάρο παρέα.....

Crazy Chef said...

προσκυνω την τελευταια ατακα...χωρίς σχόλια..απλα προσκυνω...

Lee said...

Μηπως να ξανακανουμε μια συναντηση?
:)

it is said...

Welcome... σου το είχα πει πως το έχεις μωρή καριόλα :)
Φιλάκια... είσαι καλά... το ξέρω.

karyatida said...

με μια ανάσα όλα!
γαμάτο.

Ploutwnios said...

Sorry που μπαίνω (και σχολιάζω)έτσι ξεκάρφωτα, αλλά είμαι πολύ περίεργος να μάθω πώς πάνε τα Castanedικά σου πειράματα. Το παλεύεις; Είχες καθόλου αποτελέσματα;

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) said...

Σου είπα για τους λύκους ε;
Ναι σου είπα.

EggGod said...

@Loth: Θα σου δίνω μαύρο όσο αντέχεις και θα ελπίζω κάπου εκεί μέσα, να παίρνεις και λίγο μπλε. Λοθάκι: Θενκς που είσαι εκεί. Ετςαπλά.

@rodrigo: Έτσι, για να μάθω να βάζω ξένους τίτλους.

@αντώνης: Ακόμα και αν δεν τα χαίρομαι, θα τα γιορτάζω. Έλα να χορέψουμε Αντώνη. Ο χαβαλές ΤΩΡΑ ξεκινάει. ;)

@natalia: Έχω ήδη πάρει καπνό, γυαλιστερό αναπτήρα. Θα βάλω τα καλά μου. Πες πότε.Και θα σου βρούμε ΜΑΖΙ ένα ωραίο όνομα.

@crazy chef: Και γω την προσκυνώ και ας μην είναι δικιά μου. Κάπου την διάβασα. Παλιά.

@Lee: Υπήρχε περίπτωση να ΜΗΝ κάναμε;

@itis: Είμαι καλύτερα. Το ξέρεις. Χωρίς να στο πω.

@karyatida: Ναι. Πόνεσε λίγο αλλά καμιά φορά μόνο έτσι μπορούν να βγουν μερικά πράγματα. Με μία ανάσα.

@ploutwnios: Γειά σου Πλουτώνιε. Λόγω δουλειάς δεν είχα την ευκαιρία να κάνω πολλά πράγματα. Αλλά είχα μερικά πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Όπως έχω ξαναπεί, το ονειροπερπάτημα είναι δύκολο και θέλει πειθαρχία. Και γω μόνο πειθαρχημένος δεν είμαι αυτή την εποχή...

@maria_andouaneta: Ξαναπές μου. Δεν βαριέμαι να ακούω για λύκους.

Loth said...

..ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ Ε?ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ..ΦΙΛΙΑ