Monday, June 18, 2007

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ


Βρέθηκα σε μέρος όμορφο, με δέντρα, μακριά από το σπίτι μου. Γύρω μου στεκόντουσαν φίλοι. 3 μέρες πριν αυτό.
Ήταν νύχτα. Σήκωσα το κεφάλι μου στον ουρανό και είδα ένα αστέρι να πέφτει. Ήταν μεγάλη η πορεία του, το φως του δυνατό.
"Το είδατε αυτό;" ρώτησα τους φίλους. Δεν το είχανε δει. Καπνίζανε και κοιτάγανε το χώμα.
"Να κάνω ευχή;" ρώτησα.
"Άργησες" μου είπε κάποιος. "Πρέπει να την κάνεις με το που το δεις να πέφτει"
"Εγώ ήθελα να σιγουρευτώ ότι το είδατε κι' εσείς"
"Ε, μαλακία σου"

Περίμενα λίγο μέχρι να πέσει το επόμενο. Ένα απ' όλα μου έκανε την χάρη και πέθανε για μένα. Έκανα την ευχή μου.

"Εύχομαι να συνεχίσω να ρωτάω τους άλλους αν είδανε το αστέρι που έπεσε. Κι' ας χάνω εγώ την δική μου ευχή"

15 comments:

Loth said...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΥΧΗ..


ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

EggGod said...

@Loth: Λίγοι αλλά ναι, ευτυχώς υπάρχουν...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

αργυρένια said...

Εγώ εύχομαι σ' ένα αστέρι που πεθαίνει να γεννηθεί το δικό σου. Θα είναι το πιο λαμπρό.

(και θέλω προσκλήσεις στις πρεμιέρες σου όλες)

Alexandra said...

apeira asteria.....apeires euxes....koyfies elpides
!einai arketa gia na shkwsei kapoios to kefali apo to xwma?
....nai einai zwh!

aggelika said...

Τα αστέρια δεν τελειώνουν ποτε!Πάντα θα υπέρχει ένα για να πέσει και να κάνουμε ευχή!! Καλό βράδυ... και πάντα να κοιτάς τον ουρανό!

EggGod said...

@argyrenia: Είσαι πολύ γλυκιά. Από δω κ μπρος είσαι επίσημα καλεσμένη σε όλες τις πρεμιέρες μου! Μουτς

@alexandra: Αμήν.

@aggelika: Θα προσπαθήσω καλή μου. Απλά θα έχω το νου μου και για υπονόμους!!! ΜΠΟΝΚ. ;)

Crazy Chef said...

τα αστερια παντα θα πεφτουν και οι ευχες παντα θα ελπίζουν....
μπαινουμε και βγαινουμε στη διαδικασία όσο το χρειαζόμαστε και καλα κανουμε...συνεχισε)))

Lee said...

Οι φιλοι ειναι σημαντικοι και μπραβο σου που τους σκεφτεσαι παντα :)
Φιλια & καλο κουραγιο στις περιοδείες!

καρυάτιδα said...

Από το διάστημα, βουτιά στη θάλασσα!
Α ναι! έχει και αστερίες εκεί!
...είναι οι υλοποιημένες ευχές φίλων.
οπότε δεν ανησυχώ, θα βρει παρεούλα ο καμικάζι του Σύμπαντος!!

το μαγικό είναι πως έχει ήδη κάνει τη βουτιά του, καιρό πριν την αντιληφθούν τα τρισδιάστατα μάτια μας!
περίεργη φάση ο χρόνος..

φιλιά.

an205 said...

ένα αστέρι πέφτει πέφτει
το κοιτώ και δεν μιλώ...

Loth said...

NA ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ???Ε?
ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..
ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ?ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΣΤΕΡΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΥΧΟΝΤΑΙ?ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΤΖΙΝΤ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ..ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ..ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ Η ΖΩΗ ΕΞΩ ΑΠΤΟ ΤΣΟΦΛΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ??

..ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ Ε?ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ...
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ?

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

it is said...

Οκ ήρθα με διάθεση για υπερψαγμένο σχόλιο και μου γάμησε την ψυχολογία η λοθ...
Ου παλιοξενέρωτη :p


φιλάκια και μη φοβάσαι... εγώ δεν πέφτω ποτέ! (γιατί είμαι και το πρώτο αστέρι ντε!)

EggGod said...

@chef: Τα αστέρια πάντα θα πέφτουν...ναι. Να'μαστε καλά να τα βλέπουμε να χάνονται.

@Lee: Thank you sweetie! :)

@καρυάτιδα: Ωραίο αυτό με τους αστερίες! Όσο για το ότι έχουν πέσει πολύ πριν τα δούμε...είναι λίγο τρομαχτικό να σκέφτεσαι ότι κάνεις την ευχή σου σε μία οπτασία, σ' ένα παιχνίδι του φωτός. :S
Φιλιά.

@an205: μακάρι να γυρίσει πίσω,
να προλάβω να ευχηθώ....

@Loth: Απαντώ με την σειρά.
1) Κανείς
2) Όχι
3) Μάλλον κανένα
4) Πακέτο
5) Ναι

Φιλούμπες

@itis: Κρίμα που δεν πέφτεις ποτέ γιατί σε τέτοιο αστέρι αξίζει να κάνει κανείς την πιό μεγάλη ευχή...

Loth said...

ΙΤ IS:ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ..ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΡΕ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΠΛΑΚΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ..ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΣΑΣ!
EGGGOD:
...............................
ΥΓ.ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ
ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ...

it is said...

Εγώ και χωρίς να πέφτω κάνω όλες σου τις ευχές πραγματικότητα τρελλό αγόρι...