Tuesday, March 06, 2007

ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ



Δάγκωσε με, με τα μαρμάρινα δόντια σου και φίλησε με, φίλα μου τις πληγές. Ρίξε αλάτι απάνω τους και βάπτισε τες "Εμπειρία". Σκίσε την σάρκα μου με τα ξύλινα νύχια σου και κέντησε τις χαρακιές με τριαντάφυλλο και τρίχες από τα μαλλιά σου. Τύφλωσε με.
Αφαίρεσε μου το φως και δίνε το μου σε δόσεις για να σε έχω ανάγκη. Πάρε μου τα φτερά και κάρφωσε στην θέση τους αλυσίδες. Δέσε το μέταλλο στο χώμα και άφησε με να σε παρακαλώ για πτήσεις. Μέχρι να τις ξεχάσω. Θα σέρνομαι στα πόδια σου και δεν θα ξέρω το όνομα μου. Δεν είχα όνομα μέχρι που με βάφτισες εσύ.
Αφαίρεσε μου την σάρκα με τις λέξεις σου. Κάνε τις λέξεις σου γυαλιά και κόψε με χιλιάδες φορές. Το κόκκινο θα είναι το χρώμα μας. Θα λιώσω τα κόκκινα γυαλιά και θα φτιάξω μία γυάλινη καρδιά και με αυτήν, θα κόψω την καρδιά μου.
Χάϊδεψε με, με τα υδάτινα χέρια σου. Χίμαιρα. Ύδρα. Άγγελε. Εντροπία.

Θα σε σκοτώσω ξανά με την σκιά της φαντασίας μου. Για να είμαι ελεύθερος από σένα. Για να σε ξαναπλάσω με την πρώτη ευκαιρία πιό δυνατή.

Πηδώντας απο του Παραδείσου τον ηδονικό γκρεμό, θα σε κρατάω σφιχτά πάνω μου.

Για να δούμε....τώρα θα μου δώσεις τα φτερά μου πίσω;

35 comments:

Natalia said...

Σκληρά όμορφο....

Loth said...

ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ...
:(

Crazy Chef said...

καποιος να φερει τη σκουπα γεμίσαμε τσοφλια εδω μεσα))

it is said...

Θα μπορούσες να τα αποφύγεις όλα αυτά λέγοντας ένα όχι εξαρχής... θα χάναμε όμως το κείμενο αυτό που είναι όμορφο... οπότε... εεεε... βασανίσου!

sunefoula said...

Απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.
Λες όμως έτσι να πάρουμε τα φτερά μας πίσω;
Δεν το πιστεύω. Το μόνο που μένει είναι να το ελπίζω.

EggGod said...

@natalia: ...ή απαλά άσχημο...:Ρ

@loth: Γιατί μωρέ; Τσόφλια είναι. Μην τους δίνεις σημασία.

@chef: Με νιώθεις....

@it is: Ε, μα για το κείμενο το πέρασα κ γω...:Ρ. Βασανίζομαι, έννοια σου...

@sunefoula: Ξέρω γω...;;;Και γω το ελπίζω γιατί το έδαφος πλησιάζει...

it is said...

Ερρρ, δε ρωτάμε ευγενικά για τα φτερά ρε παιδιά... Τα σπάμε όλα και τα παίρνουμε πίσω...
Το έδαφος έχει ωραία γεύση btw...

Lee said...

Την ωρα που προσγειωνεστε, το νου σας στο προβατάκι! :)
(μπαινω σιγα-σιγα στο κλιμα για το βραδυ)

Loth said...

TA ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ?
ΕΓΩ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ..ΑΠΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ...
ΤΕΣΠΑ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ..ΜΙΑ ΑΡΑΧΝΗ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ?! :p

EggGod said...

@Loth: *ψιθυριστά*
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι τα έχεις δει;;;Χμμμμμ.......

Loth said...

*ΨΙΘΥΡΙΣΤΑ ΚΑΡΓΑ*
ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΠΙΚΑ ΛΕΜΕ..

EggGod said...

*ψιθυριστά καρακάργα*
Κάλπικα, ξεκάλπικα, καποιανού την χορδούλα την τεντώνουνε μία φορά λέμε....

Loth said...

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ....
:)

Loth said...

ΛΟΙΠΟΝ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ...ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ..ΟΙ ΑΡΑΧΝΕΣ ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ ΛΕΜΕ...

ΤΕΛΟΣ...

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΧΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΣΑΝΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑ..

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ..ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ...

ΑΚΟΥ ΤΑ...

ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΥ!
ΓΕΙΑΑΑΑ

EggGod said...

Μπορεί να μην πετάνε αλλά πηδάνε μακριά! (Ωωωωωωωωω)

Εεε, επίσης τρώνε μύγες και άλλα αηδιαστικά πράγματα.

Επίσης σε κάποια παράλληλα πεδία ύπαρξης, μεταμορφώνονται σε πεταλούδες που τραγουδάνε.

;)

Loth said...

ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ..ΑΚΟΥ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ..ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ..ΜΠΛΙΑΧ..ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΧΑΜΕΡΑ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΑ..

ΑΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ...
HARD LUCK!XIXIXIXIIII

EggGod said...

Ποιός βαρέθηκε;;;
(Α ρε και να είχα ιντερνετ...θα σου 'λεγα)

Πεταλουδίτσα ολκής. Ροζ μάλιστα! Χιχι...

(Ξέρω ότι θα προτιμούσες κάτι ποζεράδικο και dark όπως κοράκι ή νυχτοπερίστερο αλλά δεν θα σου κάνω την χάρη. Πεταλουδίτσα είσαι κ συ όπως όλοι μας.)

Loth said...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΥΧΤΟΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΑΚΟΥ ΡΟΖ...ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΓΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ!
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ....
Ε..ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΕΙΞΕΤΕ ΛΥΠΑΜΑΙΙΙΙΙ

(ΜΑ ΤΙ ΜΑΚΑΒΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΟΟΟΟ!)

Loth said...

ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΤΟ POST AYTO EXEI TA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ COMMENTS ΑΛΛΑ ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΟΥ!

ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ..ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

....!!!

EggGod said...

Ε ναι λοιπόν! Γύρισα και σου'χω και απάντηση μικρή Λοθ.
Α) ΔΕΝ υπάρχουν νυχτοπεταλούδες μαύρες γιατί δεν θα φαινόντουσαν μέσα στη νύχτα, εκτός και αν τις μπερδεύεις με τις άλλες πεταλούδες που βγαίνουν σε εκατομμύρια χρώματα. Αλλά και να υπήρχαν δεν θα το ξέραμε γιατί δεν θα τις βλέπαμε οπότε δεν υπάρχουν.
Β)Εσύ ΔΕΝ είσαι καν νυχτοπεταλούδα. Πεταλουδίτσα Ροζ που ρουφάει μελάκι με σχιζοειδής τάσεις προς αραχνοειδή παραμεταμόρφωση και μία φυσική ροπή προς την αυτοπερίπλεξη σε ιστούς. ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ! Μουαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχ...καλά σκάω.

Loth said...

XMMM..KAΛΩΣ ΗΡΘΕΣ..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ...
ΔΕ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ..ΟΝΤΩΣ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΡΙΠΛΕΞΗ..

...ΑΥΤΟΑΝΑΦΛΕΞΗ ΘΑ ΠΑΘΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩΩΩΩ ΑΚΟΥ ΡΟΟΟΖ ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ
:))

EggGod said...

Loth said...

NIKHΣΑΑΑΑ....ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..ΠΑΩ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΡΑΚΟΣ..ΑΠΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΠΣΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΩΛΟ ΕXCEL ΠΟΥ ΒΑΡΕΣΑ ΟΚΤΑΩΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ..
ΒΥΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

EggGod said...

(Ψιθυριστά ενώ κοιμάται η Λοθ)

Βασικά εγώ νίκησα γιατί ήξερα ότι είχες ανάγκη να νικήσεις οπότε και σου έκανα την χάρη καθώς είμαι ένας μεγαλειώδης αυγοθεός αλλά τώρα που το παραδέχομαι έχασες την νίκη σου η οποία μετατράπηκε σε πικρή ήττα οπότε νίκησα!

Loth said...

H ΛΟΘ ΔΕΕΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΠΟΤΕ!
ΚΑΙ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΝΙΚΗΣΕΣ ΟΠΟΤΕ ..Η ΗΤΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΓΟΘΕΟΣ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΚΟΡΔΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΩΣΤΟ...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΟΖ ..ΟΥΤΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΑΑ
ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝΝΝΝΝΝΝ
ΥΓ.ΧΙΧΙΧΙΙ
ΜΑΡΕΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ !!!

EggGod said...

Κλασσικά λόγια μίας ροζ πεταλουδίτσας. Τώρα το μόνο που μένει είναι να πας να βρεις κανα λουλουδάκι να ρουφήξεις το νέκταρ του και να αφήσεις εμάς τους αετούς στα ύψη μας. Το ξέρω οτι σου είναι δύσκολο να το αποδεχτείς αλλά μην αγχώνεσαι. Είμαστε εμείς εδώ για σένα, να σε βοηθήσουμε σε αυτό σου το πέρασμα της απόλυτης πεταλουδοποίησης. Εμπρός μικρή Λοθ. Πέτααααααα.

*η Λοθ βάζει τα ροζ ζαχαρένια φτερά της και τρέχει στις πλατείες φωνάζοντας "Πετάω, πετάω"*

10 χρόνια μετά....

-Πωωω ρε, την θυμάσαι την Λοθ;
-Ναι ρε. Αυτή δεν τρελλάθηκε τελικά;
-Ναι! Λένε ότι την τρέλανε ένας τύπος στο blog του. Που να είναι τώρα;
-Άκουσα από τον itis ότι είναι σε κάποιο ίδρυμα και τραγουδάει όλη μέρα το "Μία ωραία πεταλούδα"...
-Κρίμα ρε γαμωτ...

F.T.W.
οεο λέμε....

Loth said...

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ....ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΝΕΕ ΑΠΟ ΔΑΦΝΙ ,ΔΡΟΜΟΚΑ'Ι'ΤΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ...

ΧΑΙΔΑΡΙ CITY..ΔΕ ΜΑΣΑΩΩΩΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΡΟΖ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΟΥΡΕΣ ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΖΟΥΝΙΖΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΥΥΥ...ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΘΕΟΙΟΙΟΙ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ

...ΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΛΑΛΗΣΕΙ..ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ...ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΕΙΣ !!!!

EggGod said...

Μπάμπουρας (ο) ή το μπαμπούρι, αρσ.: Έντομο, ανήκει στην οικογένεια των σφηκοειδών, συνήθως μαύρου χρώματος αλλά απαντάται κε σε μπλεδίζοντα πράσινα. Φέρει κεντρί με ισχυρότατο δηλητήριο το οποίο μπορεί να επιφέρει και θάνατο σε μωρά. Χαρακτηριστικός ο θόρυβος των φτερών του, παρομοιάζων ελικόπτερο εξ ου και οι παρομοιώσεις "Πω, κοίτα ένα ελικόπτερο ρε μαλακα!"

Και τώρα το καλύτερο...

Αγαπημένη δίαιτα: ΜΙΚΡΕΣ ΡΟΖ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΤΙΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΕΝΩ ΡΟΥΦΑΝΕ ΑΝΕΜΕΛΑ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ.

Owned...(I NEVER get tired...)>:D

Loth said...

KAI ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΜΩΡΟΖ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΟΕΟΟΟΟ?
ΤΑ ΚΑΙΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ..
Ο ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΑΥΡΟΣ..ΚΑΙ
Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ..

ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ''ΑΛΛΟΥΣ'' ΤΗΣ ΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ...

ΠΧ..Α Ρ Α Χ Ν Ο Ε Ι Δ Η..

ΟΥΦ!...

EggGod said...

Έχεις δει πολλές αράχνες να τρώνε μπάμπουρες; Τι αράχνες ήταν; Η Σέλομπ;
Και γιατί συζητάμε για αράχνες ακόμα; Αφού και εσύ συμφώνησες ότι είσαι μία ροζ πεταλουδίτσα.

Loth said...

OXI..H ΛΟΘ...

ΗΤΑΝ ΘΕΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ(ΝΟΜΙΖΩ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΣΕ ΑΡΑΧΝΗ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΣΚΑΤΑ...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ...\

ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...

EggGod said...

Δεν μου πάει να σε πειράξω....Άμα θες να μιλήσεις πάντως με κάποιον παντελώς άγνωστο, στείλε κανα μειλ.
Αυτά...

Loth said...

ΝΑΙ..ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΧΩ..
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...

Loth said...

ΟΚ...ΜΑΛΑΚΙΑ...ΤΟ ΕΙΔΑ...!!

EggGod said...

Eleos...:P